მუკ თბილისი აცხადებს ვაკანსიას - გაყიდვების მენეჯერის ასისტენტი (KAM)
მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- ერთი წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
- კომპეტენტური ზეპირი და წერილობითი მეტყველება (ქართული, ინგლისური, რუსული);
- პრეზენტაციების მომზადების გამოცდილება;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა სასურველია (Microsoft, 1C);
- სოციალური მომსახურების სფეროში გამოცდილება (სასურველია).
მოვალეობები:
- პარტნიორებთან დოკუმენტების ნაკადის მომზადება და კონტროლი;
- 1C-თან მუშაობა;
- პარტნიორებთან კომუნიკაცია, პარტნიორებისთვის საინფორმაციო სივრცის მხარდაჭერა;
- გაყიდვების პროცესის უზრუნველყოფა (განცხადებების მიღება, გაცემა, დოკუმენტების შემოწმება, მიწოდების პროცესის მონიტორინგი);
- ბუღალტრული აღრიცხვის პროგრამებში მუშაობა (1C, CRM);
- საწყობის მოთხოვნის მომზადებაში მონაწილეობა;
- დეპარტამენტებს შორის ურთიერთქმედება;
- ტრენინგი ახალი პროდუქტებისა და მწარმოებლის ტენდენციების შესახებ;
- მითითებულ დროს მოხსენება გაყიდვების განყოფილების უშუალო ხელმძღვანელთან.
გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ინგლისურ ან რუსულ ენაზე მისამართზე hr@muk.group