ადმინისტრაციული ასისტენტი

ბათუმი სრული განაკვეთი Tempo Holding
მივლინება: არა ხელფასი: 2500
განათლება: ბაკალავრი ენები: ინგლისური, რუსული
ადმინისტრაცია: ადმინისტრაციული თანაშემწე

კომპანიის შესახებ:


Tempo Holding – სწრაფად მზარდი დეველოპერული კომპანიაა, რომელიც სამშენებლო ბაზარზე უკვე ერთი წელია საქმიანობს, და ამჯერად ორ წარმატებულ პროექტს - Queen’s Residence და Serenade by Tempo-ს მართავს. 

ჩვენი გუნდი შედგება კვალიფიციური პროფესიონალებისგან, რომლებსაც მრავალწლიანი გამოცდილება აქვთ უძრავი ქონების სფეროში და ორიენტირებულნი არიან მაღალხარისხიანი შედეგების მიღწევაზე.


პოზიცია: ადმინისტრაციული ასისტენტი

მდებარეობა: ბათუმი, საქართველო (სრული განაკვეთი)


ჩვენ ვეძებთ მოტივირებულ ადმინისტრაციულ ასისტენტს, რომელიც შეუერთდება ჩვენს დინამიურ გუნდს. აღნიშნული პოზიცია მოიცავს საკვანძო ადმინისტრაციული მხარდაჭერის უზრუნველყოფას, გუნდის კომუნიკაციის ორგანიზებას და ხელმძღვანელობის ადმინისტრაციულ დავალებებში დახმარებას.


ძირითადი პასუხისმგებლობები:

  • ოფისის გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა;
  • გუნდის შიდა კომუნიკაციის მართვა და ინფორმაციის გაცვლის კოორდინაცია;
  • სხვადასხვა ღონისძიებების, შეხვედრებისა და თათბირების ორგანიზება;
  • შეხვედრების დღის წესრიგისა და ოქმების მომზადება;
  • ოფისში შემოსულ სატელეფონო ზარებზე პასუხი და საჭიროებისამებრ, მათი გადამისამართება;
  • ორგანიზაციის საქმიანობასთან დაკავშირებული კორესპონდენციის აღრიცხვა მიღება/გაგზავნა;
  • ორგანიზაციის დირექტორის საორგანიზაციო და ადმინისტრაციული მხარდაჭერა;
  • მცირე ზომის დოკუმენტების თარგმნა საჭიროების შემთხვევაში;
  • გაყიდული ბინების რეესტრის წარმოება;
  • მომხმარებლებისთვის პერსონალიზებული მომსახურების უზრუნველყოფა;
  • გაყიდვების შემდგომ მომხმარებლის სრული ინფორმირებულობის უზრუნველყოფა;
  • პერიოდული რეპორტების და პროექტის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება-გაზიარება;
  • მომხმარებლისთვის ზოგადი ფინანსური, იურიდიული და სხვა ინფორმაციის მიწოდება;


კვალიფიკაცია:

  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • საოფისე პროგრამების (MS Office ) ცოდნა და მუშაობის გამოცდილება;
  • უმაღლესი განათლება იურიდიულ, ბიზნესის ან დაკავშირებულ სფეროში;
  • სავალდებულოა ინგლისური ენის B2 დონეზე ცოდნა; 
  • რუსული ენის ცოდნა უპირატესობად ჩაითვლება. 


უნარ-ჩვევები:

  • ორგანიზებული, ეფექტური დროის მენეჯმენტის უნარები;
  • კომუნიკაციის ძლიერი უნარები, პროფესიული ეტიკეტის დაცვით სატელეფონო და წერილობითი ურთიერთობაში.
  • MS Office პროგრამების (Word, Excel, Outlook) კარგი ცოდნა.
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა და პრობლემების გადაჭრის უნარი.
  • კონფიდენციალური ინფორმაციის დამუშავების უნარი.
  • ანალიტიკური უნარები;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.


სამუშაო საათები:

  • ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-19:00.
  • ანაზღაურება  2500 GEL 


დაინტერესებულმა კანდიდატებმა უნდა წარმოადგინონ თავიანთი რეზიუმე ელ. ფოსტის მისამართზე: info@tempoholding.ge