მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტი

თბილისი სრული განაკვეთი ონექს ჯორჯია
მივლინება: არა ხელფასი: 1000
ენები: ინგლისური, რუსული
გაყიდვები: კლიენტების მომსახურების მენეჯერი
კომპანია "ონექს ჯეორჯია" აცხადებს ვაკანსიას “მომხმარებელთა მხარდაჭერის  სპეციალისტის”  პოზიციაზე. ამ როლის შესასრულებლად, თქვენ უნდა შეძლოთ მომხმარებლის კითხვების აქტიურად მოსმენა, პოზიტიური განწყობის შენარჩუნება  და სიმშვიდის  შენარჩუნება როდესაც მომხმარებელი იმედგაცრუებულია. 

მომსახურეობრივი მოვალეობები:
  • უნდა შეინარჩუნოთ პოზიტიურობა, თანაგრძნობა და პროფესიონალური დამოკიდებულება მომხმარებლების მიმართ
  • მყისიერი პასუხის გაცემა მომხმარებელთა შეკითხვებზე 
  • მომხმარებელთან  კომუნიკაცია : ელექტრონული ფოსტით, ჩატით, სოციალური მედიით 
  • მომხმარებელთა საჩივრების აღიარება და გადაწყვეტა
  • დაადგინოთ და მოაგვაროთ მომხმარებელთა საჭიროებები კმაყოფილების მისაღწევად

საჭირო კვალიფიკაცია:
  • რუსული სასურველია, ინგლისური სავარლდებულო.
  • ონლაინ შოპინგის გამოცდილება
  • სიმშვიდის შენარჩუნების უნარი,როდესაც კლიენტი სტრესის ქვეშ არის ან ნერვიულობს
  • პრობლემის გადაჭრის უნარი 
  • შესანიშნავი კომუნიკაცია და აქტიური მოსმენის უნარი
ანაზღაურება 1000 ლარი

თუ თვლით რომ ზემოაღნიშნულ  მოთხოვნებს შეესაბამებით, მაშინ გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე ელფოსტაზე  eteri@onex.ge
გთხოვთ, წერილის გამოგზავნისას "Subject line"-ში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.