მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტი
თარიღები: 17 აპრ - 16 მაი
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
მივლინება: არა
ხელფასი: 1000
ენები: ინგლისური რუსული
გაყიდვები:  კლიენტების მომსახურების მენეჯერი
ელ.ფოსტა გამოხმაურებისთვის: eteri@onex.ge
კომპანია "ონექს ჯეორჯია" აცხადებს ვაკანსიას “მომხმარებელთა მხარდაჭერის  სპეციალისტის”  პოზიციაზე. ამ როლის შესასრულებლად, თქვენ უნდა შეძლოთ მომხმარებლის კითხვების აქტიურად მოსმენა, პოზიტიური განწყობის შენარჩუნება  და სიმშვიდის  შენარჩუნება როდესაც მომხმარებელი იმედგაცრუებულია. 

მომსახურეობრივი მოვალეობები:
  • უნდა შეინარჩუნოთ პოზიტიურობა, თანაგრძნობა და პროფესიონალური დამოკიდებულება მომხმარებლების მიმართ
  • მყისიერი პასუხის გაცემა მომხმარებელთა შეკითხვებზე 
  • მომხმარებელთან  კომუნიკაცია : ელექტრონული ფოსტით, ჩატით, სოციალური მედიით 
  • მომხმარებელთა საჩივრების აღიარება და გადაწყვეტა
  • დაადგინოთ და მოაგვაროთ მომხმარებელთა საჭიროებები კმაყოფილების მისაღწევად

საჭირო კვალიფიკაცია:
  • რუსული სასურველია, ინგლისური სავარლდებულო.
  • ონლაინ შოპინგის გამოცდილება
  • სიმშვიდის შენარჩუნების უნარი,როდესაც კლიენტი სტრესის ქვეშ არის ან ნერვიულობს
  • პრობლემის გადაჭრის უნარი 
  • შესანიშნავი კომუნიკაცია და აქტიური მოსმენის უნარი
ანაზღაურება 1000 ლარი

თუ თვლით რომ ზემოაღნიშნულ  მოთხოვნებს შეესაბამებით, მაშინ გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე ელფოსტაზე  eteri@onex.ge
გთხოვთ, წერილის გამოგზავნისას "Subject line"-ში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.