Graviton მარკეტინგული და სადისტრიბუციო კომპანიაა, რომელიც მაღალი ხარისხის თავის მოვლის პროდუქტების ფართო სპექტრის იმპორტითა დაკავებული.
ჩვენი პორტფელიო მომხმარებლისა და ბაზრის მოთხოვნების შესაბამისად დეტალური ანალიზის საფუძველზეა ჩამოყალიბებული და მოიცავს სახის, ტანის, თმის და პირის ღრუს მოვლის პროდუქტებს. მომხმარებელს ასევე ვთავაზობთ მაღალი ხარისხის ვიტამინებსა და საკვებ დანამატებს.
გუნდში აქტიური პოზიციაა, შესყიდვების ოპერაციების სპეციალისტის პოზიციაზე
ჩვენი პორტფელიო მომხმარებლისა და ბაზრის მოთხოვნების შესაბამისად დეტალური ანალიზის საფუძველზეა ჩამოყალიბებული და მოიცავს სახის, ტანის, თმის და პირის ღრუს მოვლის პროდუქტებს. მომხმარებელს ასევე ვთავაზობთ მაღალი ხარისხის ვიტამინებსა და საკვებ დანამატებს.
გუნდში აქტიური პოზიციაა, შესყიდვების ოპერაციების სპეციალისტის პოზიციაზე
პოზიციის მიზანი: შესყიდვების ოპერაციების გამართულთულად და ეფექტურად წარმართვის უზრუნველყოფა. კომუნიკაციისა და პროცესების სწორად წარმართვა, იმპორტის უწყვეტი ციკლის ხელშეწყობის მიზნით.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
როლისთვის საჭირო კომპეტენციები:
რას გთავაზობთ ჩვენ:
გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე 21 აპრილამდე შემდეგ მისამართზე: hr@remediumsystem.com
გამოგზავნისას subject-ში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება - შესყიდვების ოპერაციების სპეციალისტი
რეზიუმეს გაგზავნით აპლიკანტი ადასტურებს თანხმობას პოტენციური დამსაქმებლისთვის პერსონალურიმონაცემების გადაცემასა და დამუშავებაზე. თუ არ გადახვალთ რეზიუმეების
გადარჩევის ეტაპზე, შერჩევის გუნდიშეინახავს თქვენს განაცხადს მომავალი პოზიციებისთვის და საჭიროების შემთხვევაში დაგიკავშირდებათ.
- საქონლის იმპორტისას პროდუქციის თანდაყოლილი საბუთების შემოწმება;
- საქონლის ინვოისში და ტრანსპორტირების ზედდებულში არსებული პროდუქციის კოდების, დასახელების, თანხისა და რაოდენობის შედარება;
- პროდუქციის შტრიხკოდების შედარება პირველად ფაილთან;
- საქონლის იმპორტისას ბროკერისთვის და საწყობისთვის გადასაგზავნი ფაილის გადამოწმება;
- საქონლის ბუღალტრული და სასაწყობე ნაშთების შედარება;
- სასაქონლო ზედნადებების გამოწერა rs.ge -ზე;
- კონტრაგენტის მიერ რეალიზებული პროდუქციის რაოდენობრივი და თანხობრივი კონტროლი;
- ბროკერებთან და მომწოდებლებთან კომუნიკაცია დაკარგული ან არასწორი დოკუმენტაციის შესახებ;
- ადგილობრივი და საერთაშორისო იმპორტის რეგულაციების დაცვის უზრუნველყოფა;
- შესყიდვების მონაცემების შეყვანისა და ანგარიშგების ხელშეწყობა;
- შესყიდვების ჯგუფის მხარდაჭერა სასწრაფო ადმინისტრაციული ამოცანების შესრულება.
როლისთვის საჭირო კომპეტენციები:
- excel-ის ცოდნა და მუშაობის გამოცდილება აუცილებელია;
- RS.ge-სთან მუშაობის გამოცდილება;
- ორგანიზებულობა შესყიდვების დოკუმენტაციის მართვისა და მათი სისწორის უზრუნველსაყოფად;
- გამართულად კომუნიკაციისა და მოლაპარაკების შესაძლებლობა;
- დამოუკიდებლად/გუნდურად მუშაობის შესაძლებლობა;
- დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
- ლოგიკურად და ანალიტიკურად აზროვნების უნარი, მონაცემთა დამუშავებისა და რეპორტების წარდგენისთვის;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა, და პრობლემების იდენტიფიცირებისა და მათი ეფექტურად აღმოფხვრის შესაძლებლობა.
რას გთავაზობთ ჩვენ:
- ლანჩის უზრუნველყოფა;
- ჯანმრთელობის დაზღვევა;
- ინკლუზიურ და ჯანსაღ გარემოს, მუდმივი განვითარებისთვის.
გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე 21 აპრილამდე შემდეგ მისამართზე: hr@remediumsystem.com
გამოგზავნისას subject-ში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება - შესყიდვების ოპერაციების სპეციალისტი
რეზიუმეს გაგზავნით აპლიკანტი ადასტურებს თანხმობას პოტენციური დამსაქმებლისთვის პერსონალურიმონაცემების გადაცემასა და დამუშავებაზე. თუ არ გადახვალთ რეზიუმეების
გადარჩევის ეტაპზე, შერჩევის გუნდიშეინახავს თქვენს განაცხადს მომავალი პოზიციებისთვის და საჭიროების შემთხვევაში დაგიკავშირდებათ.