თურქულენოვანი მომხმარებელთა მხარდაჭერის აგენტი/ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

თბილისი სრული განაკვეთი ორიქს დეველოპმენტი
მივლინება: არა ხელფასი: 2000 - 2500
განათლება: სხვა ენები: თურქული, ქართული, ინგლისური
ადმინისტრაცია: ქოლ ცენტრის ოპერატორი
ორიქს დეველოპმენტი აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: თურქულენოვანი მომხმარებელთა მხარდაჭერის აგენტი/ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ძირითადი საქმიანობა:
როგორც მომხმარებელთა მხარდაჭერის აგენტი, თქვენ პასუხისმგებელი იქნებით მაღალი დონის სერვისის უზრუნველყოფაზე ჩვენი მომხმარებლებისთვის. თქვენი ყოველდღიური მოვალეობები მოიცავს:
  • მომხმარებელთა პრობლემების გადაჭრა ჩატისა და ტელეფონის საშუალებით;
  • გამავალი ზარების განხორციელება და შეთავაზებების მიწოდება მომხმარებლისთვის;
  • საკითხების შესაბამის დეპარტამენტებში გადამისამართება;
  • ვებგვერდზე არსებული ინფორმაციის სრულყოფილად შესწავლა და მომხმარებლისთვის საჭირო ინფორმაციის მიწოდება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • სამუშაო გამოცდილება მომხმარებელთა მომსახურების სფეროში (სასურველია კაზინოს მიმართულებით);
  • გამართული მეტყველებისა და წერითი უნარები;
  • სავალდებულოა ქართული და თურქული ენების მაღალ დონეზე ცოდნა (ინგლისური ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად).

ჩვენ გთავაზობთ:
  • დინამიურ და კომფორტულ სამუშაო გარემოს;
  • კონკურენტუნარიან, ფიქსირებულ ხელფასს.

პირობები:
ცვალებადი სამუშაო გრაფიკი: 2 დღე - 12 საათიანი სამუშაო დღე, 2 დღე დასვენება;
ხელფასი: 2000-2500 ლარი (გამოცდილებისა და კვალიფიკაციის მიხედვით);

სამუშაო ადგილი: თბილისი.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ:ყველა კანდიდატი მიიღებს უკუკავშირს.
დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე:[orix@job4u.com]