HH Recruitment ( www.HH.ge) ეძებს კანდიდანტს პერსონალური ასისტენტის/ოფის მენეჯერის პოზიციაზე ერთი-ერთი კომპანიისთვის სამშენებლო ინდუსტრიაში
ძირითადი მოვალეობები:
- დამფუძვნებლის ყოველდღიური საქმიანობის ორგანიზება;
- სხვადასხვა სახის ინფორმაციის მოძიება და დოკუმენტის მომზადება;
- შეხვედრების ორგანიზება, მივლინებების დაგეგმვა;
- კორესპონდენციის მართვა;
ძირითადი მოთხოვნები:
- მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება პირადი ასისტენტის, ოფის მენეჯერის პოზიციაზე;
- ინგლისური ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
- სასურველია მართვის მოწმობის ქონა
- MS Office ცოდნა
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე მითითებულ მეილზე: Recruitment9@hh.ge