პერსონალური ასისტენტი/ოფის მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი HH Recruitment
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი ენები: ქართული, ინგლისური მართვის მოწმობა: B
ადმინისტრაცია: მდივანი, ოფისის მენეჯმენტი, პირადი ასისტენტი

HH Recruitment www.HH.ge) ეძებს კანდიდანტს პერსონალური ასისტენტის/ოფის მენეჯერის პოზიციაზე ერთი-ერთი კომპანიისთვის სამშენებლო ინდუსტრიაში

 

 ძირითადი მოვალეობები:

  • დამფუძვნებლის ყოველდღიური საქმიანობის ორგანიზება;
  • სხვადასხვა სახის ინფორმაციის მოძიება და დოკუმენტის მომზადება;
  • შეხვედრების ორგანიზება, მივლინებების დაგეგმვა;
  • კორესპონდენციის მართვა;

 

ძირითადი მოთხოვნები:

  • მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება პირადი ასისტენტის, ოფის მენეჯერის პოზიციაზე;
  • ინგლისური ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
  • სასურველია მართვის მოწმობის ქონა
  • MS Office ცოდნა

 

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე მითითებულ მეილზეRecruitment9@hh.ge