IT სპეციალისტი

რუსთავი სრული განაკვეთი Construction Service
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი ენები: ინგლისური, რუსული
ინფორმაციული ტექნოლოგიები: IT სპეციალისტი
შპს „construction service“  ეძებს  IT  სპეციალისტის პოზიციაზე თანაგუბდელს.
სამუშაო განაკვეთი:  სრული
სამუშაო ადგილი:  ქ.რუსთავი 
ანაზღაურება:კვალიფიკაციის შესაბამისად

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:         
  • უმაღლესი  განათლება;
  • აუცილებელია 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აღნიშნული მიმართულებით;
  • რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა ტექნიკურ დონეზე;
  • ოპერაციული სისტემების ცოდნა (MS Windows, MS Windows Server, UNIX-like OS), MS Active Directory;
  • კომპიუტერის არქიტექტურის ცოდნა, დიაგნოსტიკა და მომსახურება;
  • ქსელის ზოგადი პრინციპების ცოდნა;

ფუნქცია მოვალეობები:
  • კომპიუტერული ტექნიკის პროგრამული უზრუნველყოფა;
  • პერიფერიული მოწყობილობების (პრინტერი, სკანერი და სხ.) ინსტალაცია, IP-ს გაწერა, გამართვა.
  • კომპიუტერული და ქსელური პრობლემების იდენტიფიცირება და აღმოფხვრა;
  • გაუმართავი პროგრამული უზრუნველყოფის დიაგნოსტიკა და პრობლემის აღმოფხვრა;
  • ოპერაციული სისტემების სიღრმისეული ცოდნა (Microsoft Windows

პიროვნული უნარები:
  • ვერბალური და წერილობითი კომუნიკაციის კარგი უნარი;
  • ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • წინასწარ განსაზღვრულ და შეთანხმებულ ვადებში მუშაობის უნარი;
  • სწრაფად ათვისების უნარი;
  • ლოგიკურ - ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • გუნდურად მუშაობის უნარი და კოლეგიალურობა;

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ მეილზე vacancyrecruiter1@gmail.com მნიშვნელოვანია სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

გაცნობებთ, რომ ჩვენს ვაკანსიაზე თქვენი მონაცემების, მათ შორის რეზიუმეს გამოგზავნით, „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“საქართველოს კანონის შესაბამისად, აცხადებთ თანხმობას რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები ვაკანსიასთან შესაბამისობის დადგენის მიზნით. 
ამასთან,თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შეიძლება განიხილოს სხვა ვაკანტური პოზიციისთვის. თქვენი რეზიუმე შესაძლოა შენახულ იქნას 1 თვის განმავლობაში. 
თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია დამუშავებული იქნება შპს ,,Construction service“-ის რეკრუტინგის სამსახურის მიერ.