ბს/2 ჯორჯია აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე - კლიენტებთან ურთიერთობის მენეჯერი, ქალაქში - თბილისი,
"ბს/2 ჯორჯია" წარმოადგენს ლიტვური ჰოლდინგის "Penki kontinentai"-ის (BS/2) შვილობილ კომპანიას (https://bs2.lt/ge/career/), რომელიც 2009 წლიდან ოპერირებს საქართველოს ბაზარზე. ჩვენ ვემსახურებით საქართველოში წამყვან ბანკებს, ბანკომატების და პოს - ტერმინალების მიმართულებით.ჯგუფის შვილობილი კომპანიები და მათი პარტნიორები მუშაობენ 12 ქვეყანაში და ჩვენი რეგიონული წარმომადგენლობა ოპერირებს 9 ქვეყანაში.
სამუშაო ადგილი: დიღომი 7, პიმენ ყურაშვილის N6 (ვუზრუნველყოფთ ტრანსპორტირებას)
სამუშაო ადგილი:სამუშაო დრო: ორშაბათი - პარასკევი (09:00 – 18:00 1 სთ. შესვენება)
შრომის ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი
შრომის ანაზღაურება:პოზიციის დასახელება: კლიენტებთან ურთიერთობის მენეჯერი
პოზიციის დასახელება:
აშენება და შენარჩუნება სტრატეგიული პარტნიორობის მართოს პარტნიორი შემოსავალი. ძირითადი პასუხისმგებლობები მოიცავს პარტნიორების იდენტიფიცირებას, მოლაპარაკებების გარიგებებს და ურთიერთობების მართვას.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
"ბს/2 ჯორჯია" წარმოადგენს ლიტვური ჰოლდინგის "Penki kontinentai"-ის (BS/2) შვილობილ კომპანიას (https://bs2.lt/ge/career/), რომელიც 2009 წლიდან ოპერირებს საქართველოს ბაზარზე. ჩვენ ვემსახურებით საქართველოში წამყვან ბანკებს, ბანკომატების და პოს - ტერმინალების მიმართულებით.ჯგუფის შვილობილი კომპანიები და მათი პარტნიორები მუშაობენ 12 ქვეყანაში და ჩვენი რეგიონული წარმომადგენლობა ოპერირებს 9 ქვეყანაში.
სამუშაო ადგილი: დიღომი 7, პიმენ ყურაშვილის N6 (ვუზრუნველყოფთ ტრანსპორტირებას)
სამუშაო ადგილი:სამუშაო დრო: ორშაბათი - პარასკევი (09:00 – 18:00 1 სთ. შესვენება)
შრომის ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი
შრომის ანაზღაურება:პოზიციის დასახელება: კლიენტებთან ურთიერთობის მენეჯერი
პოზიციის დასახელება:
აშენება და შენარჩუნება სტრატეგიული პარტნიორობის მართოს პარტნიორი შემოსავალი. ძირითადი პასუხისმგებლობები მოიცავს პარტნიორების იდენტიფიცირებას, მოლაპარაკებების გარიგებებს და ურთიერთობების მართვას.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- ბაზრის მუდმივი კვლევა, ახალი შესაძლებლობების ინდენტიფიცირება, ინდუსტრიის ტენდენციების და კონკურენტების მუდმივი ანალიზი.
- ახალ ბიზნესს ურთიერთობების დამყარების ხელშეწყობა.
- სტრატეგიულ დაგეგმარებაში მონაწილეობა.
- პარტნიორობის განვითრების ხელშეწყობა და მათი ყველა საჭიროებების დაკმაყოფილება.
- კომპანიის მენეჯმენტის მხზრდაჭშერა კლიენტების პორტფელების მართვაში და კლიენტებთან ურთიერთობის შენარჩუნებაში.კლიენტების ბაზის მუდმივი მონიტორინგი და განახლება CRM პროგრამაში.
- კლიენტებთან დაკავშირებული საკითხების/პრობლემების მოგვარება და მათ კითხვებზე სწრაფი და ეფექტური რეაგირება. საჭიროების შემთხვევაში, მათი შესაბამის დეპარტამენტებთან გადამისამართება. პარტნიორების/კლიენტების მოწვევა სხვადასხვა ღონისძიებაზე.
- საჭირებისამებრ პრზენტაციების/კომერციული შეთავაზებების მომზადება/წარდგენა.
- ტენდერებისთვის თვალყურის დევნება, სატენდერო დოკუმენტაციის მომზადება და მათში მონაწილეობის მიღება.
- მიმდინარე პროექტების სამუშაო გეგმისა და გრაფიკის თვალყურის დევნება და სიახლეების CRM პროგრამაში რეგისტრაცია. განახლებების კოლეგებისთვის მიწოდება და პროექტის დახურვამდე შიდა ჯგუფებთან თანამშრომლობა (ტექნიკური დეპარტამენტი, ბუღალტერია). შეკვეთილი პროდუქციის გადაადგილება/ჩამოსვლის კონტროლი დადგენილ ვადებში.
- მოთხოვნის შესაბამისად, სათაო ოფისის ბაზების განახლება გაყიდვებთან/კომერციულ საკითხებთან დაკავშირებით.
- გაყიდვებთან/კომერციასთან დაკავშირებული ინფორმაციის განახლება.
- გაყიდვებთან დაკავშირებული საბუთების გაგზავნა/მიღების კონტროლი;
- B2B პარტნიორებთან ურთიერთობის საპროტოკოლო მხარდაჭერა (შეხვედრების ორგანიზება-მომზადება, ლოგისტიკის კოორდინაცია, დღის წესრიგების მომზადება და ა.შ.).
- კორპორატიული და კომპანიის პროდუქციასთან დაკავშირებული ღონისძიებების, პრეზეტნაციების, კონფერენციების და სემინარების ორგანიზებაში მონაწილეობა.
- კომპანიის მენეჯმენტის დავალებით, კომპეტენციის ფარგლებში, დამატებითი ფუნქციების შესრულება.
რას ვითხოვთ:
- 3 წლიანი გამოცდილება კლიენტებთან ურთიერთობის, B2B მომხმარებელთა მხარდაჭერის, ტექნიკური მხარდაჭერის როლში;
- უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით;
- ძლიერი ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარი;
- SLAs-თან, KPI-ებთან და დამხმარე მეტრიკებთან მუშაობის გამოცდილება;
- ენები: ქართული, ინგლისური, რუსული;
- პრობლემის გადაჭრის უნარი;
- ანალიტიკური უნარი;
- MS Office, CRM, Agile Software.
რას გთავაზობთ:
- კონკურენრული ანაზღაურებას;
- ჯანმრთელობის დაზღვევას;
- Fit pass ბარათს:
- სატელეფონო (ულიმიტო სასაუბრო, მობ. ინტერნეტი) ხარჯების ანაზღაურებას;
- ზეგანაკვეთური საათების გაზრდილი ტარიფით გამომუშავება
გაცნობებთ, რომ ჩვენს ვაკანსიაზე თქვენი მონაცემების გამოგზავნით, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, აცხადებთ თანხმობას რომ შპს "ბს/2 ჯორჯია"-მ დაამუშაოს თქვენი პერსონალური მონაცემები ვაკანსიასთან შესაბამისობის დადგენის მიზნით. ამასთან, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შეიძლება განხილულ იქნას სხვა ვაკანტური პოზიციისთვის. თქვენი რეზიუმე შესაძლოა შენახული იქნას 1 წლის განმავლობაში.
გისურვებთ წარმატებას!
ვაკანსიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად და რეზიუმეს გადმოსაგზავნად გთხოვთ ეწვიოთ მოცემულ ბმულს: https://hel-ai.com/apply/OWeEHVe