პირველადი დახმარების ცენტრი აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე, ტრენინგებისა და სამედიცინო ინვენტარის მიმართულებით.
ჩვენი კომპანია 2019 წლიდან უწევს სამედიცინო სატრენინგო მომსახურებას, როგორც კომპანიებს, ასევე ფიზიკურ პირებს; 2024 წლიდან ჩვენი სერვისების მიმართულებას სამედიცინო ინვენტარით უზრუნველყოფაც დაემატა.
კვირაში 5 სამუშაო დღე, დღეში 8 საათი (1 საათიანი შესვენებით).
სამუშაო ადგილი - On-site: გურამიშვილის გამზირი 39ვ (ჩვენი ტრენინგ-ცენტრი)
ძირითადი მოვალეობები:
სამუშაო პირობები
ჩვენი კომპანია 2019 წლიდან უწევს სამედიცინო სატრენინგო მომსახურებას, როგორც კომპანიებს, ასევე ფიზიკურ პირებს; 2024 წლიდან ჩვენი სერვისების მიმართულებას სამედიცინო ინვენტარით უზრუნველყოფაც დაემატა.
კვირაში 5 სამუშაო დღე, დღეში 8 საათი (1 საათიანი შესვენებით).
სამუშაო ადგილი - On-site: გურამიშვილის გამზირი 39ვ (ჩვენი ტრენინგ-ცენტრი)
ძირითადი მოვალეობები:
- პოტენციურ დამკვეთებთან კომუნიკაცია და შეთავაზების მომზადება;
- უშუალო ხელმძღვანელთან ერთად KPI-ების დასახვა და შედეგების მონიტორინგი;
- ყოველკვირეული და ყოველთვიური რეპორტინგი და ანალიზი.
სამუშაო პირობები
- კომფორტული სამუშაო სივრცე და მშვიდი, მაქსიმალურად არასტრესული გარემო;
- ფიქსირებული ანაზღაურება + ბონუსი;
- კუთვნილი შვებულება, რომლის გამოყენება შეგიძლიათ დაიწყოთ მეორე თვიდან (თვეში 2 დღის დაგროვების პრინციპით, ან დააგროვოთ და გამოიყენოთ ერთიანად).
უპირატესობად ჩაითვლება:
- ინგლისურის ცოდნა;
- გაყიდვების მიმართულებით გამოცდილება;
- GSuit-თან (Google Sheets, Google Docs, Google Forms, Google Calendar), მუშაობის გამოცდილება
- ნებისმიერ CRM-ში მუშაობის გამოცდილებაც
თუ ფიქრობთ, რომ შესაბამისი კანდიდატი ხართ, გამოგვიზავნეთ CV ელ-ფოსტაზე - contact@firstaidcenter.ge. Subject-ის ველში მიუთითეთ „გაყიდვების მენეჯერი“.
CV-ების განხილვასა და გასაუბრებებს დავიწყებთ აპლიკაციების მიღების დასრულების შემდგომ.