მომხმარებელთან ურთიერთობის მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი ანაგი ქოლაბი
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი ენები: ინგლისური, ქართული
გაყიდვები: კლიენტების მომსახურების მენეჯერი
კომპანია „ანაგი ქოლაბი", რომელიც უზრუნველყოფს უძრავი ქონების დეველოპერულ სერვისებს, აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთან ურთიერთობის მენეჯერის პოზიციაზე

ძირითადი მოვალეობები:
  • უძრავი ქონების გაყიდვების შემდგომი მომსახურების გაწევა;
  • მომხმარებლის კმაყოფილების ხარისხზე ზრუნვა;
  • გადახდების / დავალიანებების  მართვა;
  • კლიენტის ვიზიტის ჩანიშვნა, ინტერიერის დიზაინერთან სამშენებლო მოედანზე და სხვ. შეთანხმების პროცესის კონტროლი და მართვა;
  • სამშენებლო პროგრესის შესახებ რეპორტების და ინფორმაციის გენერირება და კომუნიკაცია;
  • სამშენებლო ობიექტებზე ვიზიტი;
  • ბინების ჩაბარების პროცესის მართვა;
  • ჯვარედინ გაყიდვებში ჩართულობა;
  • დაკავშირებულ დეპარტამენტებთან კომუნიკაციის მართვა და  მხარდაჭერა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება;
  • ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;
  • ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა;
  • სხვა უცხო ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესად;
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა.
 
სამუშაო გამოცდილება
  • მომხმარებლებთან ურთიერთობის მუშაობის გამოცდილება, არანაკლებ 2 წელი -  მსგავს პოზიციაზე ჩაითვლება უპირატესად;
  • CRM პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება.
 
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
  • ზრდასა და განვითარებისკენ სწრაფვა
  • ეფექტური ვერბალური/წერითი კომუნიკაციის უნარი;
  • პრეზენტაციის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • გუნდური მუშაობის სურვილი;
  • ორგანიზებულობა;
  • დეტალებზე ორიენტირების უნარი;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • დროის მართვის უნარი;
  • პრობლემების იდენტიფიცირების და ანალიზის უნარი.
 

კანდიდატებმა, რომლებიც პასუხობენ ზემოთხსენებულ მოთხოვნებს, უნდა გამოაგზავნონ რეზიუმე შემდეგ  მისამართზე: info@anagicollab.ge  გთხოვთ, გზავნილში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება „მომხმარებელთან ურთიერთობის მენეჯერი“, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურის განხილვა ვერ მოხდება.