HH Recruitment აცხადებს ვაკანსიას ოფის-მენეჯერის პოზიციაზე ქ.თბილისში.
ფუნქცია-მოვალეობები:
ფუნქცია-მოვალეობები:
- კომპანიაში შემოსული და გასული ზარების, წერილებისა თუ გზავნილების კონტროლი - ორგანიზება, კოორდინაცია და დანიშნულებისამებრ გადამისამართება;
- ოფისის სისუფთავისა და სხვადასხვა საკანცელარიო თუ სხვა ტიპის მასალებით უზრუნველყოფა - საკანცელარიო ნივთებისა და ჰიგიენის საშუალებების შესაკვეთად ტენდერების წარმართვა, შესაკვეთი ვადების განსაზღვრა და მომწოდებლებთან ურთიერთობა;
- ოფისში მოსული ვიზიტორების - სტუმრების დახვედრა და შესაბამის ადრესატებთან გადამისამართება;
- HR სამსახურის დახმარება შემდეგი ტიპის აქტივობებში - შვებულებისა და მივლინების ბრძანებების მომზადება; თანამშრომლების კორპორატიული ნომრებით უზრუნველყოფა; საწვავის ბარათების შეკვეთა; ფიტპასის ბაზის მართვა და სხვ.;
- მოთხოვნის შემთხვევაში ხარისხის სერთიფიკატების მიწოდება პარტნიორ კომპანიებთან, სათანადო დოკუმენტაციის წარდგენის საფუძველზე.
მოთხოვნები:
დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე მითითებულ მეილზე: recruitment21@hh.ge
- აუცილებელია ბაკალავრის ხარისხი;
- აუცილებელია ოფის მენეჯერის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1წლიანი გამოცდილება;
- აუცილებელია ინგლისური ენის საშუალო დონეზე ცოდნა;
- სასურველია რუსული ენის ცოდნა;
- MS Office პროგრამების ცოდნა.
დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე მითითებულ მეილზე: recruitment21@hh.ge