ნავთობკომპანია „ქონექთი“ 2014 წლიდან ოპერირებს ადგილობრივ ბაზარზე და ამ ეტაპზე წარმოადგენს 130-მდე ობიექტს ქვეყნის მასშტაბით. კომპანია მზარდი ტემპით ვითარდება და ამჟამად აერთიანებს 800-ზე მეტ თანამშრომელს.
“ქონექთი“ აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების გუნდის ხელმძღვანელის პოზიციაზე კომპანიის სათავო ოფისში.
სამუშაო პირობები:
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, უნივერსიტეტის ქ. #2ა;
გრაფიკი:ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-18:00 სთ
ანაზღაურება: გამოცდილებისა და კომპეტენციის შესაბამისად.
ფუნქცია-მოვალეობები:
- კომპანიის კორპორატიული გაყიდვების სტრატეგიის შექმნა და განხორციელება;
- კორპორატიული გაყიდვების მიმართულებით შესაბამისი პროცესების შექმნა, დანერგვა და მართვა;
- გაყიდვების შემდგომი მომსახურებისა და კლიენტთა მხარდაჭერის პროცესების შექმნა, დანერგვა და მართვა;
- ახალი სეგმენტისა და ბიზნეს შესაძლებლობების იდენტიფიცირება;
- კორპორატიული გაყიდვების მიმართულებით რეალიზაციის გეგმების შედგენა, შესაბამისი KPI-ების შექმნა და დანერგვა;
- კორპორატიული კლიენტების პორტფელის ზრდა;
- გაყიდვების გუნდის მართვა, მათ სწავლებაზე, განვითარებასა და მოტივაციაზე მუდმივი ზრუნვა;
- გაყიდვების გუნდის საბონუსე სქემის შექმნაში აქტიური მონაწილეობა HR გუნდთან ერთად;
- საბარათე-სატალონე სისტემის გაუმჯობესების სამოქმედო გეგმის დასახვა და განხორციელება;
- არსებულ და ახალ კლიენტებთან სანდო და გრძელვადიანი პარტნიორული ურთიერთობის დამყარება, მათ ლოიალობისა და კმაყოფილების ზრდაზე მუდმივი ზრუნვა;
- სხვადასხვა აქციების დაგეგმვა მარკეტინგის გუნდთან ერთად;
- შესაბამისი რეპორტი კომპანიის მენეჯმენტთან.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით);
- აუცილებელია კორპორატიული გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
- აუცილებელია მინიმუმ 1 წლიანი გუნდის მართვის გამოცდილება მსგავს, მენეჯერულ პოზიციაზე;
- უპირატესობა მიენიჭება ნავთობის ან/და საცალო ვაჭრობის სფეროში მუშაობის გამოცდილებას;
- მნიშვნელოვანია SME სეგმენტზე მუშაობის გამოცდილება მათ შორის რეგიონებში;
- ინგლისური ან/და რუსული ენების კარგ დონეზე ფლობა;
- MS Office პროგრამების ცოდნა.
პიროვნული კომპეტენციები და უნარები:
- ლიდერული უნარები;
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი (ვერბალური, არავერბალური);
- მოლაპარაკების უნარი;
- მაღალი ხარისხის მომსახურებაზე ორიენტირებული;
- დეტალებზე ორიენტირებული;
- რამდენიმე საქმის პარალელურად შესრულების უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ-ფოსტის მისამართზე: career@connect.com.ge 2025 წლის 31 მარტის ჩათვლით და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.
თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანიის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანიის მონაცემთა ბაზაში შეინახება 6 თვის ვადით.
კომპანია ემიჯნება ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციას როგორც ვაკანსიის შესახებ განცხადების გამოქვეყნების და შერჩევის ეტაპზე, ისე შრომითი ურთიერთობის ფარგლებში.
წარმატებებს გისურვებთ!