Synchronic — აუთსორსინგული IT-კომპანია, რომელიც ახორციელებს ონლაინ-პროექტების სრულ ციკლს.
ჩვენ ვეძებთ გადახდის მენეჯერს / Payment Manager-ს, რომელიც მზად არის შეუერთდეს ჩვენს გუნდს.
მოთხოვნები:
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (MS Word; MS Excel);
- ანტიფროდში ან e-commerce-ში მუშაობის გამოცდილება;
- ყურადღება დეტალების მიმართ;
- სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა;
- დიდი მოცულობის მონაცემებთან მუშაობის გამოცდილება.
მოვალეობები:
- გადახდის მოთხოვნების გადამოწმება და სწრაფი რეაგირება;
- ლოგების ანალიზი და შესაძლო შეუსაბამობების გამოვლენა;
- მომხმარებლის იდენტიფიკაციის პროცესის მართვა;
- გადახდებთან დაკავშირებული საკითხების გადაწყვეტა ტექნიკური მხარდაჭერის გუნდთან კოორდინაციით.
რას გთავაზობთ?
- სამუშაო სახლიდან;
- სამუშაო გრაფიკი: არასტანდარტული სამუშაო გრაფიკი, რომელიც მოიცავს როგორც დღის, ასევე ღამის სამუშაო (12 საათიანი ცვლები);
- ანაზღაურებადი კორპორატიული სწავლება.
თუ გსურთ გახდეთ ჩვენი გუნდის ნაწილი, გამოაგზავნეთ თქვენი CV telegram-ზე https://t.me/Alina_Recruiter_Synchronic
ან ელ.ფოსტაზე recruitment@synchronic.info სათაურით "Payment Manager".