დეველოპერული კომპანია "გრადა დეველოპმენტი", აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე
სამუშაო ადგილი - ქ.თბილისი
სამუშაო საათები: კვირაში ხუთი დღე 10:00 – 19:00 სთ.
ძირითადი მოვალეობები:
- გაყიდვების შემდგომი მომსახურება.
- მოლაპარაკებების წარმოება, შეხვედრების დაგეგმვა.
- გაყიდვების გაუმჯობესებაზე ზრუნვა და კლიენტებთან გრძელვადიანი ურთიერთობების დამყარება.
- მომხმარებლისთვის ხელშეკრულების გაცნობა და ინფორმირება ძირითადი საკითხების შესახებ.
- უწყვეტი კავშირი დეპარტამენტებთან (ფინანსური).
- ბინის/ავტოსადგომის გაყიდვის პროცესში ჩართულობა საჭიროების შემთხვევაში, ბანკთან მოლაპარაკება, დოკუმენტაციის გაგზავნა.
- კორპორატიულ ბანკირებთან იპოთეკასთან დაკავშირებული საკითხების მოგვარება.
- შეხვედრების დაორგანიზება მომხმარებლებთან და მათთვის მიღება-ჩაბარების აქტის გაფორმება.
- ყველა ადმინისტრაციული ამოცანის შეუფერხებლად შესრულების უზრუნველყოფა.
- დოკუმენტების ორგანიზება და მონაცემთა ბაზების შენარჩუნება.
მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა;
- გამართული წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი;
- მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
- გუნდში მუშაობის უნარი;
- ყურადღება დეტალების მიმართ;
- ძლიერი ორგანიზაციული და დროის მართვის უნარები
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ ელ. მისამართზე rzhamierashvili@grada.ge (გამოგზავნის შემთხვევაში გთხოვთ სათაურის (subject) ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება).