სამშენებლო კომპანია „ანაგი“ აცხადებს ვაკანსიას ბუღალტრის თანამდებობაზე ბუღალტრული აღრიცხვა-ანგარიშგების წარმოებისა და საბუღალტრო ოპერაციებისათვის.
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, კოსტავას 37/39
სამუშაო საათები: 10:00-19:00 (შესვენება 1 საათი)
გამოსაცდელი ვადა: 6 თვე
ანაზღაურება: განისაზღვრება კადრის კვალიფიკაციის შესაბამისად
ძირითადი მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
კანდიდატები, რომლებიც დააკმაყოფილებენ ვაკანსიის მოთხოვნებს, გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპებს:
ტესტირება - თემა: ბუღალტრული აღრიცხვა და ზოგადი უნარები;
გასაუბრება - ტესტირების წარმატებით გავლის შემთხვევაში.
დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე ან CV ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: hr@anagi.ge 2025 წლის 28 თებერვლის ჩათვლით.
გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება (ბუღალტერი), წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენს კანდიდატურას ვერ განვიხილავთ.
კომპანიის შესახებ ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ კომპანიის ვებგვერდს: www.anagi.ge
გისურვებთ წარმატებას!
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, კოსტავას 37/39
სამუშაო საათები: 10:00-19:00 (შესვენება 1 საათი)
გამოსაცდელი ვადა: 6 თვე
ანაზღაურება: განისაზღვრება კადრის კვალიფიკაციის შესაბამისად
ძირითადი მოვალეობები:
- მიმდინარე ბუღალტრული ოპერაციების წარმოება კანონმდებლობისა და საერთაშორისო ფინანსური აღრიცხვის სტანდარტების შესაბამისად;
- დებიტორული და კრედიტორული დავალიანების აღრიცხვა და კონტროლი;
- საბანკო ოპერაციების წარმოება და აღრიცხვა;
- საბუღალტრო სისტემაში ინფორმაციის აღრიცხვის სიზუსტისა და პირველად დოკუმენტაციასთან შესაბამისობის ანალიზი და კონტროლი;
- სხვა დავალებების შესრულება საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში უშუალო ხელმძღვანელის მითითების შესაბამისად;.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება სათანადო მიმართულებით (ფინანსები, ბიზნესი, ეკონომიკა);
- სულ მცირე, 3-წლიანი სამუშაო გამოცდილება შესაბამის სფეროში;
- Oris/1C-ის პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება;
- უპირატესობად ჩაითვლება ERP-სისტემასთან მუშაობის გამოცდილება;
- კომპიუტერული უნარ-ჩვევები (MS office, Intermediate - Advanced Excel).
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
- შესასრულებელ სამუშაოსა და დეტალებზე ორიენტირება;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- ორგანიზებულობა და დროის ეფექტურად მართვის უნარი.
კანდიდატები, რომლებიც დააკმაყოფილებენ ვაკანსიის მოთხოვნებს, გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპებს:
ტესტირება - თემა: ბუღალტრული აღრიცხვა და ზოგადი უნარები;
გასაუბრება - ტესტირების წარმატებით გავლის შემთხვევაში.
დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე ან CV ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: hr@anagi.ge 2025 წლის 28 თებერვლის ჩათვლით.
გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება (ბუღალტერი), წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენს კანდიდატურას ვერ განვიხილავთ.
კომპანიის შესახებ ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ კომპანიის ვებგვერდს: www.anagi.ge
გისურვებთ წარმატებას!