ფინანსური ანალიტიკოსი

თბილისი სრული განაკვეთი გასტრონომი
განათლება: ბაკალავრი
გაყიდვები: გაყიდვების ანალიტიკოსი ბუღალტერია/ფინანსები: ფინანსური ანალიტიკოსი
GASTRONOME GROUP- ი დაარსდა 2019 წელს და დღეს უკვე ბაზარზე წარმოდგენილია ექვსი პრემიუმ კლასის დელიკატესების მაღაზიით,  კონცეპტუალური შოურუმით Kitchen and Living by Gastronome და ოთხი რესტორნით. სულ ცოტა ხნის წინ კი მომხმარებელს შევთავაზეთ, ახალი ქვებრენდი Brunch By Gastronome, რომელიც მომხმარებელს ექსკლუზიურად გასტრონომის პროდუქციით შექმნილ Take away მენიუს სთავაზობს.

ვებგვერდზე: https://gastronome.ge/  
 
GASTRONOME -ის  გუნდში ვეძებთ თანამშრომელს ფინანსური ანალიტიკოსის პოზიციაზე

ძირითადი მოვალეობები:
  • კომპანიის ფინანსური მონაცემების ანალიზი და შესაბამისი რეპორტების მომზადება;
  • შემოსავლების სტრატეგიის შემუშავება;
  • თვითღირებულების ბიუჯეტის კონტროლი;
  • შემოსავლების ბიუჯეტირება;
  • ბაზრის ტენდენციების და კონკურენტების ანალიზი;
  • შემოსავლების ოპტიმიზაცია, ფასების, აქციები მართვა და კონტროლი;
  • ყოველთვიური/ყოველკვირეული ფინანსური მაჩვენებლების ანალიზი;
  • გაყიდვების პროგნოზირების ხელშეწყობა;
  • ფინანსური დირექტორის  დავალებით სხვადასხვა ანალიტიკური რეპორტების მომზადება. 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები/უნარები:
  • აუცილებელია უმაღლესი განათლება  ფინანსების, სტატისტიკის ან ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით 
  • ბუღალტრული აღრიცხვის პრინციპების ცოდნა;
  • სასურველია საცალო ვაჭრობის და სადისტრიბუციო სფეროში 5 წლიანი სამუშაო გამოცდილება 
  • MS Excel  მაღალ დონეზე ცოდნა
  • მონაცემთა ბაზებთან მუშაობის გამოცდილება

სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 დღე 
დასვენების დღეები : კვირაში 2 დღე
ჯანმრთელობის კორპორატიული დაზღვევა.

გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე 25 თებერვლამდე შემდეგ მისამართზე: vacancy@gastronome.ge
სათაურში (Subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
გისურვებთ წარმატებებს! 

აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად კომპანიამ ( შპს სილქ გასტრონომი) შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით.