ასისტენტი / დოკუმენტ ბრუნვის ადმინისტრატორი

თბილისი სრული განაკვეთი Experts For Solutions
მივლინება: არა
ენები: ინგლისური, რუსული
ადმინისტრაცია: ადმინისტრაციული თანაშემწე
EXPERTS FOR SOLUTIONS ინსპექტირების დამოუკიდებელი, საერთაშორისო სერტიფიცირების კომპანიაა. მისი საქმიანობის არეალი მოიცავს ისეთ მნიშვნელოვან მიმართულებებს, როგორებიცაა პროფესიული ჯანდაცვა, შრომის უსაფრთხოება, გარემოს დაცვა და ხარისხის უზრუნველყოფა/კონტროლი. ამასთანავე კომპანია მომხმარებელს სთავაზობს მშენებლობასთან დაკავშირებულ სრულ სერვისს, როგორიცაა გეოდეზიური მომსახურება.
EXPERTS FOR SOLUTIONS ასევე პოზიციონირებს სამშენებლო ხარისხის კონტროლისა და ობიექტების უსაფრთხოება/ზედამხედველობის მიმართულებით. კომპანია ფლობს ISO სერთიფიკატს. შესაბამისად, EXPERTS FOR SOLUTIONS-ის ინსპექტირების შედეგებს აღიარებს საქართველოს კანონმდებლობა და ყველა ინსტანციის სასამართლო.

კომპანიის შესახებ დამატებითი ინფორმაციისათვის   ეწვიეთ ჩვენს გვერდს www.efs.ge 

𝐄𝐱𝐩𝐞𝐫𝐭𝐬 𝐅𝐨𝐫 𝐒𝐨𝐥𝐮𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬“ აცხადებს ვაკანსიას  ასისტენტი/დოკუმენტ ბრუნვის ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი

ძირითადი ფუნქცია - მოვალეობები:
  • მიმდინარე პროექტებთან, ხელშეკრულებებთან, კორესპონდენციებთან და კომპანიის სხვა მასალებთან დაკავშირებული ელექტრონული და ბეჭდური დოკუმენტების დახარისხება, დანომრვა, ორგანიზება, კატეგორიზაცია, განაწილება და შენახვა;
  • ეფექტური დოკუმენტაციის კონტროლის სისტემის შემუშავება და დანერგვა;
  • სენსიტიური დოკუმენტებისა და ინფორმაციის კონფიდენციალობის და უსაფრთხოების უზრუნველყოფა;
  • მართოს ხელმძღვანელი ელ ფოსტა, კორესპონდენცია  და კალენდარი;
  • დაგეგმოს შეხვედრები, ღონისძიებები და ვიზიტები ხარისხის კონტროლის დეპარტამენტის ხელმძღვანელისთვის მიმდინარე პრიორიტეტების და ვადების გათვალისწინებით;
  • მივლინებების და შეხვედრების დაგეგმვა და ორგანიზება.
  • შეახსენოს და აკონტროლოს ხელმძღვანელს პრიორიტეტების, კრიტიკულად მნიშვნელოვანი საკითხების, ჩანიშნული დედლაინების და ვალდებულებების შესახებ.
  • იმუშაოს Bitrix-ში და განახორციელოს პროექტებთან დაკავშირებული ცვლილებები. 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • სასურველია ბაკალავრის ხარისხი ბიზნესის ან სამშენებლო მენეჯმენტში
  • სამშენებლო ან საინჟინრო სექტორში დოკუმენტბრუნვის მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება;
  • ადმინისტრაციული ასისტენტის ან მსგავს პოზიციაზე მუშაობის სულ მცირე 1 წლიანი გამოცდილება;
  • სასურველია ინგლისურისა და  რუსული ენის ცოდნა;
  • MS Office-ის მაღალ დონეზე ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:
  • ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • ორგანიზებულობა;
  • ინიციატურობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებული.

სამუშაო პირობები:
  • სამუშაო განაკვეთი: სრული, ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით;
  • ანაზღაურება: კანდიდატის კვალიფიკაციიდან გამომდინარე , ინდივიდუალურად იქნება განხილული. 

ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში გთავაზობთ:
  • სამედიცინო დაზღვევა (ინდივიდუალური ან საოჯახო);
  • FitPass;
  • ტრენინგებსა და პროფესიული ზრდის შესაძლებლობას;
  • კომფორტულ სამუშაო გარემოს;
  • მეგობრულ და განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდს.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნეთ თქვენი СV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე:  career@ec.ge 2025 წლის  30 თებერვლამდე 
სათაურის ველში გთხოვთ მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება , წინააღმდეგ  შემთხვევაში, კომპანია იტოვებს უფლებას არ განიხილოს თქვენი კანდიდატურა. 
თქვენ მიერ CV-ის გამოგზავნით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ შპს „𝐄𝐱𝐩𝐞𝐫𝐭𝐬 𝐅𝐨𝐫 𝐒𝐨𝐥𝐮𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 " დაამუშავოს თქვენი პერსონალური მონაცემები დასაქმების მიზნით.  თქვენი პერსონალური მონაცემები შეინახება შპს „𝐄𝐱𝐩𝐞𝐫𝐭𝐬 𝐅𝐨𝐫 𝐒𝐨𝐥𝐮𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬” ბაზაში 1 წლის ვადით. 

გისურვებთ წარმატებებს!