ადგილობრივი შესყიდვების მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი ჯი ეს ემ სერვისი
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი ენები: ინგლისური, რუსული
შესყიდვები: შესყიდვების მენეჯერი
კომპანია "გსმ სერვისი" 2019  წლიდან ოპერირებს ქართულ ბაზარზე. კომპანიის საქმიანობის ძირითად მიმართულებას წარმოადგენს სათადარიგო ნაწილებით ვაჭრობა და ავტო/ტექ მომსახურეობა როგორც მსუბუქი, ისე სატვირთო და სპეცტექნიკის მიმართულებით

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი,  ვარკეთილი, თვალჭრელიძის მე-4 შესახვევი, #5
სამუშაო განაკვეთი: სტანდარტული; 
ანაზღაურება:  კვალიფიკაციის შესაბამისად.

კომპანია "გსმ სერვისი" აცხადებს ვაკანსიას - ადგილობრივი შესყიდვების მენეჯერი პოზიციაზე.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
  • სათადარიგო ნაწილების იდენტიფიკაცია და სერვისის მოთხოვნების მიხედვით საჭირო სათადარიგო ნაწილებით უზრუნველყოფა ადგილობრივ ბაზარზე;
  • საწყობისთვის ავტოსათადარიგო ნაწილების შეკვეთა,პროგრამულად მიღება“ნაშთში აყვანა“ და გაწერა;
  • სერვისის მენეჯერებთან მჭირდო კომუნიკაცია სერვისის სხვა მოთხოვნებზე რეაგირების მიზნით;
  • კომპანიის ძირითად სამუშაო ხელშეკრულებებთან დაკავშირებული ტიპის შესყიდვების  გეგმის შედგენა, გეგმის პერიოდული რევიზია და საჭიროების შემთხვევებში მისი კორექტირება; 
  • გეგმის მიხედვით განსაზღვრული შესყიდვების წარმოება და ბიუჯეტის კონტროლი;
  • მომწოდებლების მოძიება, საუკეთესო მომწოდებლების შერჩევა და სხვადასხვა დასახელების საქონლის/მომსახურების შესყიდვის უზრუნველყოფა კომპანიისათვის საუკეთესო პირობების მისაღებად;
  • შესყიდვებთან დაკავშირებული საბუთების მოწესრიგება/შენახვა, მათ შორის ელექტრონული ვერსიების შენახვა - არქივარიზაცია;
  • მიღებული პროდუქციის ზედნადებების დადასტურება/პროგრამული ასახვა, მიღებული პროდუქციის ხარისხის კონტროლი;
  • მომწოდებელთა ბაზის წარმოება და პერიოდული განახლება;
  • სასაწყობე მარაგებიდან გამომდინარე დეფიციტური სათადარიგო ნაწილების სტოკის შევსება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება;
  • რომელიმე ERP პროგრამის ცოდნა (მუშაობის გამოცდილება) ჩაითვლება უპირატესობას;
  • საოფისე პროგრამების (MS Office) და  Excel  პროგრამის ცოდნა;
  • ინგლისური/რუსული ენის ცოდნა

პიროვნული თვისებები:
  • პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი; 
  • ორგანიზებული საქმიანობის წარმართვის და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
  • სტრესულ გარემოში და შეზღუდულ ვადებში მუშაობის უნარი;
  • ცვლილებთან შეგუების უნარი

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ ქართულ ენაზე CV  მისამართზე: hr@gsmservice.ge  და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში CV არ განიხილება