ლოჯისტიკის და გაყიდვების ადმინისტრატორი

თბილისი სრული განაკვეთი საერთაშორისო კომპანია
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი
ლოგისტიკა/ტრანსპორტი: ლოჯისტიკა
საერთაშორისო კომპანია, რომელიც არის სამედიცინო მასალის, კოსმეტიკურის საშუალებების და მედიკამენტების მწარმოებელი, აცხადებს ვაკანსიას ლოჯისტიკის და გაყიდვების ადმინისტრატორის პოზიციაზე

ძირითადი მოვალეობები:
  • საბაჟო დეკლარაციის შევსება მონაცემთა ავტომატიზებულ სისტემა „eCustoms”(Asycuda)-ში.
  • მონაცემთა შეყვანა და შეკვეთების დამუშავება საწყობის სისტემაში
  • პროდუქციის საბითუმო ვაჭრობის ორგანიზება და მონიტორინგი;
  • კომპანიის პროდუქციის მარაგების მონიტორინგი დისტრიბუტორთა საწყობებსა და აფთიაქებში, ანალიზი და კომპანიის მხრიდან სავაჭრო ობიექტისთვის პროდუქციის უწყვეტი მიწოდების ჯაჭვის კონტროლი;
  • გაყიდვების და ნაშთების რეპორტების მომზადება;
  • გადახდების კონტროლი;
  • მარაგების კონტროლი და წარმოებაში დროული შეკვეთა;
  • საბაჟო საწყობის ოპერაციების განხორციელება ლოკალურ პროგრამაში, დოკუმენტაციის მომზადება დასაწყობების, იმპორტის ან/და ტრანზიტისთვის.
  • გადამზიდავ კომპანიებთან ურთიერთობა ტვირთის გადაზიდვის ორგანიზებისთვის;
  • საბაჟო დეკლარაციების კონტროლი (რაოდენობა, წონები, ვადები);
  • საოფისე ოპერაციების მოგვარება, ვენდორებთან ურთიერთობა.
  • დოკუმენტაციის წარმოება და მათი ვადების და პირობების შესრულების კონტროლი.

მოთხოვნები:
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
  • უმაღლესი განათლება ლოჯისტიკის ან ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით;
  • საბაჟო დეკლარაციის მონაცემთა ავტომატიზებულ სისტემა „eCustoms”(Asycuda)-ში მუშაობის გამოცდილება.
  • საბაჟო საწყობთან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესად;
  • ქართული ენის სრულყოფილად, რუსული და ინგლისური ენების პროფესიულ დონეზე ცოდნა;
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების სრულყოფილად ფლობა; მონაცემთა ანალიზის ექსელში მომზადების უნარი.
  • მაღალი პასუხისმგებლობის უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;

გთხოვთ გამოგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათით მეილზე: mhealthcare39@gmail.com