საერთაშორისო კომპანია, რომელიც არის სამედიცინო მასალის, კოსმეტიკურის საშუალებების და მედიკამენტების მწარმოებელი, აცხადებს ვაკანსიას ლოჯისტიკის და გაყიდვების ადმინისტრატორის პოზიციაზე
ძირითადი მოვალეობები:
- საბაჟო დეკლარაციის შევსება მონაცემთა ავტომატიზებულ სისტემა „eCustoms”(Asycuda)-ში.
- მონაცემთა შეყვანა და შეკვეთების დამუშავება საწყობის სისტემაში
- პროდუქციის საბითუმო ვაჭრობის ორგანიზება და მონიტორინგი;
- კომპანიის პროდუქციის მარაგების მონიტორინგი დისტრიბუტორთა საწყობებსა და აფთიაქებში, ანალიზი და კომპანიის მხრიდან სავაჭრო ობიექტისთვის პროდუქციის უწყვეტი მიწოდების ჯაჭვის კონტროლი;
- გაყიდვების და ნაშთების რეპორტების მომზადება;
- გადახდების კონტროლი;
- მარაგების კონტროლი და წარმოებაში დროული შეკვეთა;
- საბაჟო საწყობის ოპერაციების განხორციელება ლოკალურ პროგრამაში, დოკუმენტაციის მომზადება დასაწყობების, იმპორტის ან/და ტრანზიტისთვის.
- გადამზიდავ კომპანიებთან ურთიერთობა ტვირთის გადაზიდვის ორგანიზებისთვის;
- საბაჟო დეკლარაციების კონტროლი (რაოდენობა, წონები, ვადები);
- საოფისე ოპერაციების მოგვარება, ვენდორებთან ურთიერთობა.
- დოკუმენტაციის წარმოება და მათი ვადების და პირობების შესრულების კონტროლი.
მოთხოვნები:
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
- უმაღლესი განათლება ლოჯისტიკის ან ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით;
- საბაჟო დეკლარაციის მონაცემთა ავტომატიზებულ სისტემა „eCustoms”(Asycuda)-ში მუშაობის გამოცდილება.
- საბაჟო საწყობთან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესად;
- ქართული ენის სრულყოფილად, რუსული და ინგლისური ენების პროფესიულ დონეზე ცოდნა;
- კომპიუტერული საოფისე პროგრამების სრულყოფილად ფლობა; მონაცემთა ანალიზის ექსელში მომზადების უნარი.
- მაღალი პასუხისმგებლობის უნარი;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
გთხოვთ გამოგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათით მეილზე: mhealthcare39@gmail.com