გერმანულენოვანი ექაუნთ მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი Caucasus Internet Development
მივლინება: არა ხელფასი: 1800 - 3000 +ბონუსი
განათლება: საშუალო განათლება ენები: ინგლისური, გერმანული
გაყიდვები: კლიენტების მომსახურების მენეჯერი
Caucasus Internet Development აცხადეებს ვაკანსიას გერმანულენოვანი ანგარიშების მენეჯერის პოზიციაზე (დისტანციური) - ონლაინ თამაშების კომპანია
მდებარეობა: დისტანციური

ჩვენს შესახებ:
ჩვენ ვართ დინამიური და ინოვაციური ონლაინ თამაშების კომპანია, რომელიც გლობალურ აუდიტორიას გამორჩეული სათამაშო გამოცდილების მიწოდებას უზრუნველყოფს. ჩვენი კომპანიის გაფართოების პარალელურად, ვეძებთ ნიჭიერ და ერთგულ გერმანულენოვან ანგარიშების მენეჯერს, რათა შეუერთდეს ჩვენს დისტანციურ გუნდს.

სამუშაოს აღწერა:
როგორც გერმანულენოვანი ანგარიშების მენეჯერი, თქვენ იქნებით ჩვენი გერმანულენოვანი კლიენტების მთავარი საკონტაქტო პირი. თქვენ მართავთ და განავითარებთ ურთიერთობებს, უზრუნველყოფთ ჩვენს კლიენტებს უმაღლესი დონის სერვისით და მხარდაჭერით. ეს როლი იდეალურია მათთვის, ვისაც აქვს სათამაშო სფეროს სიყვარული, შესანიშნავი კომუნიკაციის უნარი და ძლიერი პროფესიული ეთიკა.

მოვალეობები:
  • ააწყოთ და შეინარჩუნოთ ძლიერი ურთიერთობები გერმანულენოვან კლიენტებთან.
  • უზრუნველყოთ გამორჩეული მომხმარებლის მომსახურება და მხარდაჭერა ელექტრონული ფოსტით, ჩათით და ტელეფონით.
  • ეფექტურად და პროფესიონალურად განიხილოთ კლიენტების კითხვები, შეშფოთებები და გამოხმაურებები.
  • ითანამშრომლოთ შიდა გუნდებთან კლიენტების პრობლემების გადაჭრისა და საერთო კლიენტთა კმაყოფილების გასაუმჯობესებლად.
  • აკონტროლოთ კლიენტების ანგარიშები, რათა უზრუნველყოთ ოპტიმალური შესრულება და კმაყოფილება.
  • დაეხმაროთ ანგარიშების მართვის სტრატეგიების შემუშავებასა და განხორციელებაში.
  • იყავით ინფორმირებული ინდუსტრიის ტენდენციებისა და პროდუქტის ცოდნის შესახებ, რათა უზრუნველყოთ ინფორმირებული მხარდაჭერა.

მოთხოვნები:
  • გერმანული ენის სრულყოფილი ცოდნა.
  • შესანიშნავი კომუნიკაციისა და პიროვნული უნარები.
  • ძლიერი პროფესიული ეთიკა და დეტალებისადმი ყურადღება.
  • დამოუკიდებლად და დისტანციურ გუნდთან თანამშრომლობით მუშაობის უნარი.
  • ონლაინ თამაშებისადმი გატაცება და თამაშების ინდუსტრიის გაგება დამატებითი უპირატესობაა.
  • წინა გამოცდილება ანგარიშების მართვაში ან მომხმარებლის მომსახურების როლში სასურველია, მაგრამ აუცილებელი არ არის.

რას გთავაზობთ:
  • ყოვლისმომცველი ტრენინგი, რათა უზრუნველყოთ თქვენი წარმატება ამ პოზიციაზე.
  • ყველა საჭირო აღჭურვილობა, რათა ეფექტურად იმუშაოთ სახლიდან.
  • მოქნილი დისტანციური სამუშაო გარემო.
  • კარიერული ზრდისა და წინსვლის შესაძლებლობები კომპანიაში.

როგორ გააკეთოთ განაცხადი:
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ  გამოეხმაუროთ განცხადებას „გაგზავნე CV“ ღილაკის საშუალებით.
გაგზავნე CV