კრეატიული დირექტორი

ბათუმი სრული განაკვეთი ამბასადორი ბათუმი აილენდი
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი
მარკეტინგი, რეკლამა, PR: ზოგადი მარკეტინგი
„ამბასადორი ბათუმი აილენდი“ აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: კრეატიული დირექტორი

შემოქმედებითი ხედვა და სტრატეგია: 
  • შეიმუშავეთ და შეინარჩუნეთ ძლიერი შემოქმედებითი ხედვა, რომელიც შეესაბამება Ambasadori Island-ის ბრენდის ღირებულებებს და ბიზნეს მიზნებს. უზრუნველყავით, რომ ყველა შემოქმედებითი პროდუქტი ასახავდეს ბრენდის ფუფუნებას და ექსკლუზიურობას.
  • ლიდერობა და გუნდის მართვა: უხელმძღვანელეთ, შთააგონეთ და მართეთ შემოქმედებითი გუნდი, მათ შორის გრაფიკული დიზაინერები, ვიდეოგრაფები, ტექსტის ავტორები და სხვა შემოქმედებითი პროფესიონალები. მიაწოდეთ მკაფიო მიმართულება და უზრუნველყავით მაღალი ხარისხის შემოქმედებითი სამუშაოს თანმიმდევრული მიწოდება.
  • ბრენდის განვითარება: ზედამხედველობა გაუწიეთ ბრენდის ვიზუალური იდენტობის განვითარებას და შენარჩუნებას, უზრუნველყავით თანმიმდევრულობა ყველა საკომუნიკაციო არხზე, მათ შორის ციფრული, ბეჭდური, ღონისძიებები და რეკლამა.
  • კამპანიის იდეის შემუშავება და შესრულება: უხელმძღვანელეთ შემოქმედებითი კამპანიების იდეების გენერირებას, კონცეფციის შემუშავებას და შესრულებას, მჭიდროდ ითანამშრომლეთ მარკეტინგის, გაყიდვების და PR გუნდებთან მიმზიდველი და ეფექტური მარკეტინგული სტრატეგიების შესაქმნელად.
  • თანამშრომლობა გარე პარტნიორებთან: მართეთ ურთიერთობები გარე სააგენტოებთან, პროდაქშენ კომპანიებთან, ფოტოგრაფებთან და სხვა მომწოდებლებთან, რათა უზრუნველყოთ, რომ ყველა გარე შემოქმედებითი პროექტი აკმაყოფილებდეს ბრენდის სტანდარტებს და მიეწოდოს დროულად და ბიუჯეტის ფარგლებში.
  • შემოქმედებითი პროდუქცია: ზედამხედველობა გაუწიეთ ყველა შემოქმედებითი კონტენტის წარმოებას, მათ შორის ფოტოსესიებს, ვიდეო პროდუქციას, სარეკლამო მასალებს და ციფრულ აქტივებს, უზრუნველყავით, რომ ისინი აკმაყოფილებდნენ მაღალ ესთეტიკურ და თხრობის სტანდარტებს.
  • ინოვაცია და ტენდენციების ცოდნა: იყავით საქმის კურსში ინდუსტრიის ტენდენციების, ტექნოლოგიების და დიზაინის ინოვაციების შესახებ, შემოიტანეთ ახალი იდეები და შემოქმედებითი მიდგომები ბრენდის მარკეტინგულ და საკომუნიკაციო ძალისხმევაში.
  • ხარისხის კონტროლი: განიხილეთ და დაამტკიცეთ ყველა შემოქმედებითი მასალა, უზრუნველყავით, რომ ისინი აკმაყოფილებდნენ კომპანიის ხარისხის სტანდარტებს და ეფექტურად გადმოსცემდნენ სასურველ გზავნილს.
  • ფუნქციათაშორისი თანამშრომლობა: მჭიდროდ ითანამშრომლეთ მარკეტინგის, გაყიდვების, PR და პროდუქტის გუნდებთან, რათა უზრუნველყოთ ყველა შემოქმედებითი ინიციატივის შესაბამისობა კომპანიის ფართო სტრატეგიულ მიზნებთან და მარკეტინგულ გეგმებთან.
  • ბიუჯეტის მართვა: ზედამხედველობა გაუწიეთ შემოქმედებითი დეპარტამენტის ბიუჯეტს, უზრუნველყავით ყველა შემოქმედებითი პროექტის ეფექტურად მიწოდება ხარისხის კომპრომისის გარეშე.
  • შემოქმედებითი მეტრიკები და ანგარიშგება: გააანალიზეთ შემოქმედებითი კამპანიების შესრულება, გამოიყენეთ მეტრიკები და მონაცემები შემოქმედებითი პროდუქტების ზეგავლენის ოპტიმიზაციისა და გაუმჯობესებისთვის.

კვალიფიკაცია:
  • ბაკალავრის ხარისხი დიზაინში, კრეატივში, მარკეტინგში ან მსგავს სფეროში.
  • დამტკიცებული გამოცდილება კრეატიული დირექტორის ან მსგავს პოზიციაზე, სასურველია სააგენტოს, სტუმართმოყვარეობის ან უძრავი ქონების სექტორებში.
  • ძლიერი პორტფოლიო, რომელიც წარმოაჩენს ინოვაციურ და მაღალი ხარისხის შემოქმედებით ნამუშევრებს.
  • გამორჩეული ლიდერობის, კომუნიკაციის და პროექტის მართვის უნარები.
  • ბრენდინგის, დიზაინის პრინციპების და მულტიმედიური წარმოების ღრმა ცოდნა.
  • შესანიშნავი პრობლემების გადაჭრის უნარები და შემოქმედებითი აზროვნება.
  • დიზაინის პროგრამული უზრუნველყოფის (მაგ., Adobe Creative Suite) ცოდნა და ციფრული წარმოების ინსტრუმენტების გამოყენების უნარი.

სათაურის ველში გთხოვთ მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში, კომპანია იტოვებს უფლებას არ განიხილოს თქვენი კანდიდატურა.
აღნიშნულ ვაკანსიაზე რეზიუმეს გამოგზავნით, ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანიამ დაამუშავოს (შეაგროვოს, შეინახოს, დაამუშავოს, დააჯგუფოს, წაშალოს, გაანადგუროს) მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. კომპანიის მხრიდან თქვენი მონაცემების დამუშავების მიზანია დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვა და კანდიდატის შესაბამისობის დადგენა არსებული ან/და სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან. თუ ამჟამად გამოცხადებული ვაკანსიის მოთხოვნებს ვერ აკმაყოფილებთ, კომპანია თქვენს რეზიუმეს განიხილავს სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან. შესაბამისად, თქვენი მონაცემები დასაქმების თაობაზე გადაწყვეტილების მიღების მიზნით შეინახება არაუმეტეს 6 თვის ვადით.
„პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, თქვენი უფლებაა, მიიღოთ ინფორმაცია კომპანიის მხრიდან თქვენს შესახებ დამუშავებულ მონაცემთა თაობაზე, ასევე მოითხოვოთ მონაცემების გასწორება, განახლება, შევსება, მონაცემთა დამუშავების შეწყვეტა, დაბლოკვა, წაშლა ან/და განადგურება, რისთვისაც უნდა მოგვმართოთ შემდეგ ელ ფოსტაზე: m.tsintskiladze@ambassadori.com 
გისურვებთ წარმატებას!