კომპანია და მაღაზიათა ქსელი „სუფთა სახლი“ 2009 წლიდან ერთგულად ემსახურება მომხმარებელს, 2014 წლიდან ქსელმა მასშტაბური ზრდა დაიწყო და დღეის მდგომარეობით კომპანია საქართველოს მასშტაბით 210-მდე ფილიალით და 1500-ზე მეტი თანამშრომლით არის წარმოდგენელი. კომპანიისთვის თანამშრომლებზე ზრუნვა, მათი ზრდა და განვითარება დღიდან დაარსებისა მთავარი ღირებულებაა.
„სუფთა სახლი“ მომხმარებელს მრავალფეროვან თავისა და სახლის მოვლის საშუალებებსა და პროდუქციას სთავაზობს. ნებისმიერ ფილიალში ხელმისაწვდომია მრავალფეროვანი კატეგორიის პროდუქცია: პარფიუმერია; პირადი ჰიგიენის ნივთები; სარეცხი და საწმენდი საშუალებები; წვრილმანი საყოფაცხოვრებო ნივთები; ჭურჭელი, საკანცელარიო საქონელი. კომპანია მუდამ ცდილობს მომხმარებელს შესთავაზოს კონკურენტული ფასი, გამორჩეულად საინტერესო აქციები და მომსახურება.
- კატეგორიის სტრატეგიის განსაზღვრა;
- კატეგორიის გაყიდვების ზრდა ,გეგმის შესრულება
- ასორტიმენტის ფორმირება, საჭიროების შემთხვევაში სავაჭრო ობიექტებისათვის ინდივიდუალური ასორტიმენტების შექმნა;
- ქსელის მაღაზიასთან მჭიდრო თანამშრომლობა და ეფექტური კოორდინირებული მუშაობა;
- ახალი პროდუქტების შექმნის პროცესში მონაწილეობის მიღება;
- ბაზრის შესწავლა და ანალიზი;
- პროდუქტების საფასო სტრატეგიის შემუშავება და კონტროლი;
- კატეგორიის მომგებიანობის და გაყიდვების ანალიზი;
- მერჩენდაიზინგული სტანდარტების დადგენა;
- გაყიდვების სტიმულირების კუთხით პრომო აქტივობების დაგეგმვა;
- გეგმების ეფექტური შესრულებისა და მაღაზიებში ნაშთების მუდმივი მონიტორინგი;
- მომწოდებლებთან ეფექტური მოლაპარაკებების წარმოებაკომპანიის სასარგებლო შედეგის მისაღწევად, აქციებისა და კომერციული პირობები;
- პარნტიორ ქსელებთან ინდივიდუალური მუშაობა.
- მომწოდებლებთან ძირითად და სხვა სამუშაო პირობებზე შეთანხმება/უზრუნველყოფა.
- პერიოდული ანგარიშგება კომპანიის მენეჯმენტთან დადგენილი წესის შესაბამისად;
- კომპეტენციის ფარგლებში უშუალო ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება.
- უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით;
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
- ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
- Microsoft Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა.
- პასუხიმგებლიანი;
- ორგანიზებული;
- პუნქტუალური;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- ეფექტური მოლაპარაკების უნარი.
- ჯანმრთელობის დაზღვევა;
- Fitpass;
- კარიერული ზრდის შესაძლებლობა;
- მზარდი შრომითი ანაზღაურება;
- კომფორტული სამუშაო გარემო.