GREENTV აცხადებს ვაკანსიას აბონენტთა ტექნიკური მხარდაჭერის სპეციალისტის პოზიციაზე
ფუნქცია-მოვალეობები:
- კომპანიის ინტერნეტ, სატელევიზიო და ტელეფონის სერვისების პირველადი ტექნკური დახმარება, დიაგნოსტიკა და რეაგირება - როგორც აბონენტის შიდა ქსელის მოწყობილობების ისე კომპანიის სასადგურე მოწყობილობების მხარეს;
- აბონენტების კონსულტირება კომპანიის სერვისებთან დაკავშირებლ სხვადასხვა ტექნიკურ საკითზებზე;
- საჭიროებისამებრ, აბონენტის ინფორმირება კომპანიის სხვადსხვა სერვისზებზე და პროცესებზე;
- სამუშაო პროცესის შედეგების დაფიქსირება შესაბამის პროგრამულ უზრუნველყოფაში;
- კომპიუტერული სისტემების აგებულების, მუშაობის, კონფიგურაციისა და დიაგნოსტიკის ძირითადი პრინციპების ცოდნა;
- ოპტიკურ ქსელებთან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად
ზოგადი წარმოდგენა ქსელზე (ფიზიკური და ლოგიკური ქსელების მოწყობის პრინციპები, ადრესაცია ქსელში, საბაზო პროტოკოლები)
დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნეთ CV მისამართზე: hr@greentv.ge