აბონენტთა ტექნიკური მხარდაჭერის სპეციალისტი

ბათუმი სრული განაკვეთი GREENTV
ენები: ქართული, ინგლისური, რუსული მართვის მოწმობა: B
ინფორმაციული ტექნოლოგიები: IT სპეციალისტი, ტელეკომუნიკაციების მართვა

GREENTV აცხადებს ვაკანსიას აბონენტთა ტექნიკური მხარდაჭერის სპეციალისტის პოზიციაზე


ფუნქცია-მოვალეობები:

  • კომპანიის ინტერნეტ, სატელევიზიო და ტელეფონის სერვისების პირველადი ტექნკური დახმარება, დიაგნოსტიკა და რეაგირება - როგორც აბონენტის შიდა ქსელის მოწყობილობების ისე კომპანიის სასადგურე მოწყობილობების მხარეს;
  • აბონენტების კონსულტირება კომპანიის სერვისებთან დაკავშირებლ სხვადასხვა ტექნიკურ საკითზებზე;
  • საჭიროებისამებრ, აბონენტის ინფორმირება კომპანიის სხვადსხვა სერვისზებზე და პროცესებზე;
  • სამუშაო პროცესის შედეგების დაფიქსირება შესაბამის პროგრამულ უზრუნველყოფაში;
  • კომპიუტერული სისტემების აგებულების, მუშაობის, კონფიგურაციისა და დიაგნოსტიკის ძირითადი პრინციპების ცოდნა;
  • ოპტიკურ ქსელებთან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად


ზოგადი წარმოდგენა ქსელზე (ფიზიკური და ლოგიკური ქსელების მოწყობის პრინციპები, ადრესაცია ქსელში, საბაზო პროტოკოლები)



დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნეთ CV მისამართზე: hr@greentv.ge