სერვის მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი ალფა
მივლინება: არა
ენები: ინგლისური
დაზღვევა: დაზღვევა (ზოგადი)
კომპანია „ალფა“ აცხადებს ვაკანსიას სერვის მენეჯერის პოზიციაზე
სამუშაო საათები: 11:00-18:00 სთ ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით.

მოვალეობები:
  • სატელეფონო ზარებსა და კომპანიის ელექტრონულ ფოსტაზე შემოსული წერილების ყოველდღიური მონიტორინგი, პასუხი და საჭიროებისამებრ გადამისამართება
  • საფოსტო გზავნილების მიღება
  • ხელმძღვანელისგან მიღებული სხვადასხვა სახის დავალებების შესრულება;

პროფესიული მოთხოვნები:
  • სასურველია სამუშაო გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე.
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების მაღალ დონეზე ფლობა.
  • ინგლისური ენა (B1/B2) დონე

პიროვნული თვისებები:
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • პუნქტუალურობა;
  • შრომისმოყვარეობა;
  • ორგანიზებულობა და სხვადასხვა საკითხზე კოორდინირებულად მუშაობის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი და პრიორიტეტების განსაზღვრის შესაძლებლობა;
  • გუნდურად მუშობის უნარი;

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გადმოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: alphavacancy5@gmail.com

სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.
გისურვებთ წარმატებას!