2 ნაბიჯი ქართული საცალო ვაჭრობის სფეროს გამოკვეთილი ლიდერია. კომპანია მუდმივად ზრდაზეა ორიენტირებული. დღეისათვის 2 ნაბიჯი მთელი ქვეყნის მასშტაბით 500-ზე მეტი მაღაზიით არის წარმოდგენილი და მომხმარებელს მისგან 2 ნაბიჯში, ყოველდღიური მოხმარების პროდუქტებზე, ხელმისაწვდომ ფასებსა და კომფორტულ გარემოს სთავაზობს. 2022 წლიდან ამოქმედდა კომპანიის ონლაინ მაღაზია, რომელიც ხელმისაწვდომია როგორც ვებ ფორმატში, ასევე აპლიკაციის სახით.
,,2 ნაბიჯი" ერთ-ერთი უმსხვილესი დამსაქმებელია შრომის ბაზარზე, ამჟამად კომპანია 4000-ზე მეტ თანამშრომელს ითვლის. ჩვენი მიზანია, მივაღწიოთ მაქსიმალურ ეფექტიანობას და გვჯერა, რომ ამ მიზნის მიღწევას მხოლოდ საუკეთესო პროფესიონალების გუნდით მოვახერხებთ.
კომპანია
„2 ნაბიჯი“ აცხადებს ვაკანსიას
დასავლეთ საქართველოს საწყობის მენეჯერის პოზიციაზე.
სამუშაო გრაფიკი : ორშაბათი-პარასკევი, სრული(მცოცავი);
სამუშაო ადგილი :
ქუთაისი ;
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- სასაწყობე პროცესების დაგეგმვა, მართვა, კოორდინირება;
- ყოველდღიური სასაწყობე ოპერაციების და რესურსების დაგეგმვა, დროულად და ეფექტურად შესრულების უზრუნველყოფა;
- სასაწყობე პროცესებში არსებული საოპერაციო რისკებისა და პრობლემების იდენტიფიცირება და მართვა;
- სასაწყობე მარაგების რაოდენობრივი და ხარისხობრივი შესაბამისობის უზრუნველყოფა;
- სასაწყობე ინფრასტრუქტურის გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა;
- საქმიანობის ეფექტიანობის გაზრდის მიზნით მიმდინარე პროცესების ოპტიმიზაცია;
- დაქვემდებარებული თანამშრომლების შესრულებული სამუშაოს შეფასება, უკუკავშირის დაბრუნება და მათი პროფესიული და პიროვნული განვითარების ხელშეწყობა;
- სასაწყობე პროცესების მიმდინარეობის კონტროლის მიზნით, შიდა რეპორტინგის სისტემის გამართვა, მიღებული რეპორტების ანალიზი და ხელმძღვანელისთვის ან/და პროცესში ჩართული სტრუქტურული ერთეულისთვის მიწოდება;
- სტრუქტურულ ერთეულში მიმდინარე ინვენტარიზაციის პროცესის შედეგების კონტროლი და ხარვეზების დაფიქსირების შემთხვევაში შესაბამისი რეაგირება;
- თანამშრომლების მიერ შესრულებული სამუშაოს მონიტორინგი;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:
- უმაღლესი განათლება ;
- აუცილებელია სასაწყობე მიმართულებით 5 წლიანი გამოცდილება;
- აუცილებელია საწყობის მენეჯერად მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
- კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა : MS Office (Word, Excel);
- უცხო ენების ცოდნა: ინგლისური , რუსული ;
დაინტერესდით ამ შესაძლებლობით და გსურთ, განვითარდეთ „2 ნაბიჯის“ გუნდთან ერთად, გამოგვიგზავნეთ რეზიუმე ელ.მისამართზე:
HR@orinabiji.ge.
გთხოვთ, სათაურის ველში (subject) აუცილებელად მიუთითო ვაკანსიის დასახელება „დასავლეთ საქართველოს საწყობის მენეჯერი“
განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა:
12 მაისი, 2025 წელი მაღაზიათა ქსელი "ორი ნაბიჯი" კანდიდატების პერსონალურ მონაცემებს ამუშავებს მოქმედი კანონმდებლობის დაცვით. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, რაც მაღაზიათა ქსელ „ორი ნაბიჯის“ მიერ შესაძლოა დამუშავდეს თქვენი კანდიდატურის განხილვის და დასაქმების თაობაზე გადაწყვეტილების მიღების მიზნით. მონაცემების დამუშავების საფუძველია თქვენი თანხმობა (გამოხატული ამ ვაკანსიაზე გამოხმაურების გზით), ასევე, შრომითი ურთიერთობის დამყარების მიზნით თქვენი განცხადების განხილვა და სახელშეკრულებო ურთიერთობის დამყარება. დასაქმების პროცესში მოპოვებული ინფორმაცია შესაძლოა გაუზიარდეს მხოლოდ მაღაზიათა ქსელ "ორი ნაბიჯის" დამუშავებაზე უფლებამოსილ პირებს, კანონმდებლობით დადგენილი წესით, მათ მიერ გაწეული მომსახურებების ფარგლებში.
თქვენ მიერ წარმოდგენილი ინფორმაცია შეინახება არაუმეტეს 4 წლის ვადით (მათ შორის, სხვა რელევანტურ პოზიციაზე განსახილველად), გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც შესაძლოა არსებობდეს ინფორმაციის უფრო ხანგრძლივად შენახვის საკანონმდებლო ვალდებულება.
თქვენ უფლება გაქვთ მიიღოს ინფორმაცია თქვენ შესახებ დამუშავებული პერსონალური მონაცემების თაობაზე, გაეცნოთ მათ ასლებს, მოითხოვოთ მონაცემების გასწორება, განახლება, შევსება, დაბლოკვა, დამუშავების შეწყვეტა, წაშლა და/ან განადგურება, რისთვისაც შეგიძლიათ მიმართოთ მაღაზიათა ქსელ „ორი ნაბიჯს“.
კომპანია ემიჯნება ნებისმიერი სახის დისკრიმინაციას როგორც ვაკანსიის შესახებ განცხადების გამოქვეყნების და შერჩევის ეტაპზე, ისე შრომითი ურთიერთობის ფარგლებში.
მაღაზიათა ქსელი “ორი ნაბიჯი” მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას!