სერვის მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი მეპ სოლუშენს
მივლინება: არა
ადმინისტრაცია: ოფისის მენეჯმენტი
კომპანია მეპ სოლუშენს აცხადებს ვაკანსიას - სერვის მენეჯერის პოზიციაზე.

შპს მეპ სოლშენს-  საქმიანობას წარმოადგენს  საინჟინრო სამონტაჟო სამუშაოებს, მომხმარებელს ვთავაზობთ   სრული ტექნიკური  მომსახურების  გაწევას. კომპანიას 2021 წლიდან ოპერირებს ქართულ ბაზარზე. 
კომპანიის ვებ-გვერდი: https://mepsolution.ge/

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
  • მომხმარებლებთან სწრაფი და ეფექტური კომუნიკაცია;
  • ოფისის ადმინისტრირება, ყიველდღიური საოფისე ოპერაციების ზედამხედველობა; 
  • მომსახურების ხარისხის (დადგენილი სტანდარტები და წესები)
  • კონტროლი, ხარისხის ამაღლების შესაძლებლობების  სისტემატიური ანალიზი;
  • კონტრაქტორებთა მუდივი კონტაქტი, გეგმიური შემოწმებების მონიტორინგი, შემოწმების  შემდგომ ყოველთვიურად, შესაბამისი,დოკუმენტის (აქტების და ინვოისების)  გაგაზავანა.
  • დაქვემდებარებული პერსონალის მართვა, კოორდინაცია, კონტროლი.
  • გაყიდვების ზრდის მიზნით დაგეგმილი ღონისძიებების განხორციელება, შესრულების კონტროლი;
  • გაყიდვების ზრდის ხელშეწყობა, ახალი მომხმარებლების  მოზიდვა.

სავალდებულო უნარები და კვალიფიკაცია : 
  • სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა.(MS Excel, MS Word)

პიროვნული უნარ-ჩვევები : 

  • დეტალებზე ორიენტირება;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კომუნიკაციის უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი; 

ბენეფიტები: 
  •  ჯამრთელობის   დაზღვევა;

გრაფიკი: კვირაში 5 დღე;
ადგილმდებარეობა: თბილისი, ვაჟა- ფშაველას #70 (სითი მოლი)
სამუშაო დრო: ორშაბათი-შაბათი 10:00- 19:00 საათები; 1 საათი შევენება. 
ანაზღაურება: გამოცდილების მიხედვით 

დაინტერესებულმა პირებმა გთოვთ, წამოადგინოთ რეზიუმე  შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე : info@mepsolution.ge

გისურვებთ წარმატებას!