კომპანია მეპ სოლუშენს აცხადებს ვაკანსიას - სერვის მენეჯერის პოზიციაზე.
შპს მეპ სოლშენს- საქმიანობას წარმოადგენს საინჟინრო სამონტაჟო სამუშაოებს, მომხმარებელს ვთავაზობთ სრული ტექნიკური მომსახურების გაწევას. კომპანიას 2021 წლიდან ოპერირებს ქართულ ბაზარზე.
კომპანიის ვებ-გვერდი: https://mepsolution.ge/
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- მომხმარებლებთან სწრაფი და ეფექტური კომუნიკაცია;
- ოფისის ადმინისტრირება, ყიველდღიური საოფისე ოპერაციების ზედამხედველობა;
- მომსახურების ხარისხის (დადგენილი სტანდარტები და წესები)
- კონტროლი, ხარისხის ამაღლების შესაძლებლობების სისტემატიური ანალიზი;
- კონტრაქტორებთა მუდივი კონტაქტი, გეგმიური შემოწმებების მონიტორინგი, შემოწმების შემდგომ ყოველთვიურად, შესაბამისი,დოკუმენტის (აქტების და ინვოისების) გაგაზავანა.
- დაქვემდებარებული პერსონალის მართვა, კოორდინაცია, კონტროლი.
- გაყიდვების ზრდის მიზნით დაგეგმილი ღონისძიებების განხორციელება, შესრულების კონტროლი;
- გაყიდვების ზრდის ხელშეწყობა, ახალი მომხმარებლების მოზიდვა.
სავალდებულო უნარები და კვალიფიკაცია :
- სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა.(MS Excel, MS Word)
- დეტალებზე ორიენტირება;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- კომუნიკაციის უნარი;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
ბენეფიტები:
- ჯამრთელობის დაზღვევა;
გრაფიკი: კვირაში 5 დღე;
ადგილმდებარეობა: თბილისი, ვაჟა- ფშაველას #70 (სითი მოლი)
სამუშაო დრო: ორშაბათი-შაბათი 10:00- 19:00 საათები; 1 საათი შევენება.
ანაზღაურება: გამოცდილების მიხედვით
დაინტერესებულმა პირებმა გთოვთ, წამოადგინოთ რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე : info@mepsolution.ge
გისურვებთ წარმატებას!