ჩვენ ვართ ერთ-ერთი სწრაფად მზარდი ბანკი და მისწრაფება გვაქვს, რომ ვიყოთ თანამედროვე და ინოვაციური. ჩვენი მიზანია შევქმნათ უნიკალური სამუშაო გარემო, სადაც თანამშრომლები შეძლებენ საკუთარი პოტენციალის სრულად გამოვლენას. ჩვენთან მუშაობა ნიშნავს, გახდე განვითარებაზე ორიენტირებული გუნდის ნაწილი!
სს „სილქ ბანკი“ აცხადებს ვაკანსიას ავტო სესხების ექსპერტის პოზიციაზე.
სამუშაო ადგილი: თბილისი, ზაარბრიუკენის მოედანი# 2
დამატებითი ბენეფიტები:
პროფესიული მოვალეობანი და ძირითადი ფუნქციები:
შრომითი გამოცდილება და მუშაობის სტაჟი:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
ტექნიკური უნარები
პიროვნული უნარები:
სამუშაო საათები:
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელ.მისამართზე: hr@silkbank.ge;
წერილის სათაურში (subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, სხვა შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.
შესაბამისი განათლებისა და საკვალიფიკაციო მოთხოვნების მქონე კანდიდატებს ჩაუტრადებათ გასაუბრება და ტესტირება.
გაცნობებთ, რომ ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის და შემდგომი დასაქმების მიზნით, სს „სილქ ბანკი“ ახორციელებს კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებას „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ კანონის შესაბამისად. ვაკანსიაზე CV-ის გამოგზავნით, თქვენ აცხადებთ თანხმობას, ბანკის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების თაობაზე.
განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2025 წლის 23 მაისი გისურვებთ წარმატებებს !
სს „სილქ ბანკი“ აცხადებს ვაკანსიას ავტო სესხების ექსპერტის პოზიციაზე.
სამუშაო ადგილი: თბილისი, ზაარბრიუკენის მოედანი# 2
დამატებითი ბენეფიტები:
- ჯანმრთელობის დაზღვევა;
- სასიამოვნო სამუშაო გარემო.
- ანაზღაურება: თქვენს გამოცდილებაზე მორგებული კონკურენტული ხელფასი + საბონუსე სისტემა
პროფესიული მოვალეობანი და ძირითადი ფუნქციები:
- პოტენციური კლიენტების მოზიდვა
- ავტო სესხის განაცხადის დამუშავება
- დოკუმენტაციის ფაილინგის სრულყოფილად წარმოება
- არსებული კლიენტების გადახდების მონიტორინგი
- ბანკის შიდა საბანკო დებულებების შესრულება
- მომსახურეობის სტანდარტების შესრულება
შრომითი გამოცდილება და მუშაობის სტაჟი:
- ავტო სესხებისა და ავტოლიზინგის პროდუქტებზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება (სასურველია - ფინანსები, ეკონომიკა, საბანკო საქმე , ბიზნეს ადმინისტრირება).
- Microsoft Office-ის პროგრამების ცოდნა;
ტექნიკური უნარები
- MS OFFICE-ს ცოდნა.
პიროვნული უნარები:
- პასუხსიმგებლობის გრძნობა;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
- დეტალებზე ორიენტირებულობის უნარი.
სამუშაო საათები:
- ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 10:00-დან 18:30-მდე (შუადღის შესვენება 13:00-დან 14:00-მდე)
- შაბათი: 10:00 სთ-ზე და მთავრდება 13:30 საათზე.სამუშაო დღის ხანგრძლივობაში შედის 1 საათიანი შესვენების დრო.
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელ.მისამართზე: hr@silkbank.ge;
წერილის სათაურში (subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, სხვა შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.
შესაბამისი განათლებისა და საკვალიფიკაციო მოთხოვნების მქონე კანდიდატებს ჩაუტრადებათ გასაუბრება და ტესტირება.
გაცნობებთ, რომ ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის და შემდგომი დასაქმების მიზნით, სს „სილქ ბანკი“ ახორციელებს კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებას „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ კანონის შესაბამისად. ვაკანსიაზე CV-ის გამოგზავნით, თქვენ აცხადებთ თანხმობას, ბანკის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების თაობაზე.
განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2025 წლის 23 მაისი გისურვებთ წარმატებებს !