კომპანია სამსარა აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: მომხმარებელთა მხარდაჭერის აგენტი
კომპანიის შესახებ:
ჩვენი კომპანია, რომელიც დაფუძნებულია თბილისში, საქართველოში, საქმიანობს Online სფეროში. ჩვენ ვეძებთ მომხმარებელთა დახმარების აგენტებს, რათა შეუერთდნენ ჩვენს სწრაფ და დინამიურ სამუშაო გარემოს.
სამსახურის აღწერა:
ჩვენი კომპანია, რომელიც დაფუძნებულია თბილისში, საქართველოში, საქმიანობს Online სფეროში. ჩვენ ვეძებთ მომხმარებელთა დახმარების აგენტებს, რათა შეუერთდნენ ჩვენს სწრაფ და დინამიურ სამუშაო გარემოს.
სამსახურის აღწერა:
როგორც მომხმარებელთა მხარდაჭერის აგენტი, თქვენ პასუხისმგებელნი იქნებით მიაწოდოთ მაღალი დონის სერვისი ჩვენს ყველა მომხმარებელს.
თქვენი ყოველდღიური მოვალეობები იქნება:
ძირითადი მოთხოვნებია:
თქვენი ყოველდღიური მოვალეობები იქნება:
- მომხმარებელთა პრობლემების მოგვარება, ჩატის, ელექტრონული ფოსტისა და ტელეფონის საშუალებით.
- მომხმარებელთა პრობლემების უმაღლესი ხარისხით გადაჭრა.
- საკითხების გადამისამართება შესაბამის დეპარტამენტებში.
- მინიმუმ 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება მომხმარებელთა მომსახურების სფეროში.
- სწრაფი ბეჭდვის უნარი.
- კარგი მეტყველების და წერითი უნარები.
- მეგობრულ და დინამიურ სამუშაო გარემოს.
- კონკურენტუნარიან, ფიქსირებულ ხელფასს, საბონუსე სისტემით
ანაზღაურება: 1500 ლარი
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ჩვენ დავუკავშირდებით მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს, სხვა განაცხადები ინახება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და დაგიკავშირდებით შესაბამისი ვაკანსიის შემთხვევაში.
დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV-ის ინგლისური ასლი შემდეგ მისამართზე: gbestavashvili@samsarageorgia.com სათაურის ველში მოცემული ვაკანსიის დასახელებით.