ადმინისტრატორი
თარიღები: 15 აპრ - 13 მაი
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
მივლინება: არა
ხელფასი: 1200 - 1500
ენები: ინგლისური
სასტუმრო/რესტორანი/კვება:  ადმინისტრატორი (HoReCa)
ელ.ფოსტა გამოხმაურებისთვის: hrc@royaltuliptbilisi.com
5* სასტუმრო Royal Tulip აცხადებს ვაკანსიას:ადმინისტრატორი

სამუშაო ადგილი: თბილისი ლევილის სანაპირო N10

ძირითადი მოვალეობები:
  • სტუმრის მიღება და რეგისტრაციის პროცედურის წარმართვა;
  • ვიზიტორის სასტუმროს მართვის სისტემაში რეგისტრაცია და გადახდის ოპერაციების წარმოება სასტუმროს პროცედურების მიხედვით;
  • ჯავშნების მიღება ტელეფონით, ელ-ფოსტით;
  • ჯავშნების მართვა;
  • შემოსული სატელეფონო ზარების  და ელფოსტის მიღება და მომხმარებლისთვის შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება;
  • სასტუმროს ფასების და სერვისების შესახებ სტუმრებისთვის სრულყოფილი ინფორმაციის მიწოდება;
  • სასტუმროს მომსახურების სტანდარტების გათვალისწინებით მუშაობა.

ძირითადი მოთხოვნები:
  • ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა;
  • ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება.

სამუშაო პირობები:
  • ანაზღაურება 1200-1500 ლარი;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევა;
  • კვებით უზრუნველყოფა.

იმისთვის, რომ გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: hrc@royaltuliptbilisi.com
სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.
გისურვებთ წარმატებას!