საკონსულტაციო კომპანია „IK კონსალტინგი“, პარტნიორი კომპანიისთვის, აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე - საბაჟო ოფიცერი.
საქმიანობა: ფარმაცევტული პროდუქტების იმპორტი/ექსპორტი
ადგილმდებარეობა: თბილისი
განაცხადის მიღების ბოლო ვადა: 20 აპრილი, 2025
ხელფასი: 1800 -2000 ლარი, ხელზე, კომპეტენციიდან გამომდინარე
საბაჟო ოფიცერის საპასუხისმგებლო სამუშაო სფეროები:
- საბაჟო დოკუმენტაციის შედგენა/რეგისტრირება/მიწოდება/მიღება/შენახვა
პოზიციის ძირითადი სამუშაო ფუნქციები:
- საბაჟო ორგანოებთან თანამშრომლობა საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში;
- საბაჟო პროცესების და მასთან დაკავშირებული პროცედურების განხორციელება;
- საბაჟო პროცედურებისთვის საჭირო დოკუმენტაციის მიღება, მომზადება, გაფორმება, დაარქივება და შესაბამისი დახარისხება;
- საბაჟოს, შემოსავლების სამსახურისა და სხვა შესაბამის სახელმწიფო სტრუქტურებთან კომუნიკაცია და კანონთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა;
- დეკლარირების პროცესში წარმოშობილი პრობლემების იდენტიფიკაცია და კომპეტენციის ფარგლებში, აღმოფხვრა;
- ყოველთვიური KPI ანგარიშების წარმოება;
- საბაჟო საკითხების ეფექტური მართვის უზრუნველყოფა.
სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარები:
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის არანაკლებ 2 წლიანი გამოცდილება;
- საოფისე პროგრამების, განსაკუთრებით, ექსელის, კარგი ცოდნა;
- ინგლისური ენის ცოდნა, გამართული წერითი კომუნიკაციის უნარები;
- საბაჟო კანომდელობის ცოდნა;
- გავლილი ტრენინგები საბაჟო ოპერაციების მიმართულებით ჩაითვლება უპირატესობად;
- მუშაობა სწრაფი ტემპითა და მკაცრად განსაზღვრული დედლაინებით.
პოზიციისთვის სავალდებულო ძირითადი კომპეტენციები და უნარები:
- ტექნიკური უნარები
- დისციპლინირებული
- პასუხისმგებლობის გრძნობა
- პუნქტუალურობა
- სხარტი აზროვნება
- ყურადღებიანი და დეტალებზე ყურადღების გამახვილების უნარი
თუ ფიქრობთ, რომ თქვენი მონაცემები შეესაბამება მოცემული ვაკანსიის მოთხოვნებს, გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე: ikconsultinggeo@gmail.com
გთხოვთ, სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება.