მომხმარებლებთან ურთიერთობის განყოფილების სპეციალისტი

თბილისი მოქნილი გრაფიკი Paybox
მივლინება: არა ხელფასი: 800
ენები: ინგლისური
ადმინისტრაცია: ქოლ ცენტრის ოპერატორი
სს "ოპპა", რომელიც ოპერირებს Paybox-ის ბრენდის სახელწოდებით, საქართველოს ფინანსურ ტექნოლოგიურ ბაზარზე 2007 წლიდან საქმიანობს და ყოველდღიურად 350 000-მდე მომხმარებელს ემსახურება. ფლობს თვითმომსახურების სწრაფი გადახდის ტერმინალებს, რომელთა საშუალებითაც 8500 -მდე გადახდის წერტილს ფარავს მთელი ქვეყნის მასშტაბით და 1000 -მდე სერვისის გადახდაა შესაძლებელი. კომპანიაში 200-ზე მეტი თანამშრომელია დასაქმებული

Paybox აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: მომხმარებლებთან ურთიერთობის განყოფილების სპეციალისტი

რისი გაკეთება მოგიწევს:
  • მომხმარებლების სწრაფი და ეფექტური მომსახურება; 
  • შემოსული ზარების/ჩატების მიღება - პასუხის გაცემა და შესაბამისი რეაგირება;
  • მომხმარებლისთვის კვალიფიციური კონსულტაციის გაწევა და დეტალური ინფორმაციის მიწოდება;
  • მომხმარებლების ინფორმირება კომპანიის პროდუქტების შესახებ; 
  • საჭირეობის შემთხვევაში მომხმარებლებთან გამავალი ზარის განხორციელება. 

სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 
  • გამართული ვერბალური და წერითი  კომუნიკაციის უნარი; 
  • ინგლისური ენის საბაზისო  დონეზე ცოდნა; 
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა; 
  • მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება.

პიროვნული უნარები: 
  • დეტალებში ჩასვლის უნარი;
  • მოქნილობა;
  • დამოუკიდებლად გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
  • ანალიტიკური და კრიტიკული აზროვნების უნარი;
  • ახლის ათვისების უნარი;
  • ხარისხის შეგრძნების უნარი, კომუნიკაცია და მოლაპარაკების უნარი;
  • კეთილგანწყობა, პასუხისმგებლიანი;
  • ემოციური ინტელექტი;
  • დროის მართვისა და პრიორიტეტიზაციის უნარი.

ჩვენ გთავაზობთ:
  • ჯანმრთელობის დაზღვევას;
  • მოქნილ სამუშაო გრაფიკს;
  • საბონუსე ანაზღაურებას (ბონუსი გაიცემა მომსახურების ხარისხის შეფასების შედეგად მიღებული შედეგების მიხედვით);
  • ანაზღაურება- 800 ლარი.

სასურველი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 
  • სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;

თუ დაგაინტერესა ჩვენს გუნდში ამ პოზიციამ, გამოგვიგზავნე რეზიუმე: https://hel-ai.com/apply/1lUU5Z8d

გაგზავნე CV