მარკეტინგის ბრენდ მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი საერთაშორისო კომპანია
მივლინება: არა ხელფასი: 2500
განათლება: ბაკალავრი ენები: ინგლისური, რუსული
მარკეტინგი, რეკლამა, PR: ბრენდ მენეჯმენტი, მარკეტინგის მენეჯერი
საერთაშორისო კომპანია აცხადებს ვაკანსიას „მარკეტინგის ბრენდ მენეჯერის“ პოზიციაზე.

გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 09:30-18:30
ანაზღაურება: 2500 NET

ფუნქცია-მოვალეობები:
  • ბრენდის სტრატეგიის შემუშავებაში მონაწილეობა;
  • ყოველდღიური მონიტორინგი და ანალიზი;
  • მარკეტინგის პროექტების დაგეგმვაში და განხორციელებაში მონაწილეობა;
  • რეკლამა და პოპულარიზაცია;
  • დაინტერესებულ მხარეებთან თანამშრომლობა;
  • ბრენდის მუშაობის ანალიზი;
  • კორპორაციული სოციალური პასუხისმგელობა (CSR)
  • დაინტერესებულ მხარეებთან (stakeholders) ურთიერთობა;
  • კოტრაქტორებთან/შემსრულებლებთან/სააგენტოებთან ურთიერთობა;
  • შედეგების ყოველდღიური მონიტორინგი და ანალიზი;
  • CSR აწტივობების დაგეგმვა და განხორციელებაში მონაწილეობა;
  • რეპორტების და პრეზენტსციების მომზადება;
  • ღონისძიებების ორგანიზებაში მონაწილეობა;
  • ბრენდის სტრატეგიის შემუშავებაში და დანერგვაში მონაწილეობის მიღება;
  • მარკეტინგის პროექტების დაგეგმვაში და განხორციელებაში მონაწილეობა;
  • კონკურენტული ანალიზის ჩატარება და ბაზრის ტენდენციების კვლევა;
  • ფასდაკლებებისა და აქციების შემუშავება მომხმარებლების ლოიალობის გასაზრდელად.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება ზოგადი მარკეტინგის ან მისი მომიჯნავე განხრით;
  • 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება
  • ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ფლობა;
  • სასურველია რუსული ენის ცოდნა;
  • MS Office-ის ფლობა;
  • ინიციატივის გამოვლენის უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება და დეტალებზე ორიენტირება;
  • ორგანიზებულობა;
  • კრეატიული აზროვნების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა

რას გთავაზობთ:
  • პროფესიული ზრდის შესაძლებლობას;
  • სასიამოვნო გარემოს;
  • ხელმძღვანელის მაქსიმალურ ჩართულობასა და კოლეგიალურ გუნდს.

დაინტერესებულმა პირებმა რეზიუმე (CV) გთხოვთ, გამოაგზავნოთ ელ.ფოსტაზე: vacancyhr30@gmail.com. სათაურის ველში მიუთითოთ: „მარკეტინგის ბრენდ მენეჯერი“.

აქვე გაცნობებთ, რომ კომპანია ატარებს ანტიდისკრიმინაციულ და თანასწორობის პოლიტიკას და კანდიდატის შერჩევისას ვითვალისწინებთ მხოლოდ მის პროფესიულ ცოდნას, სამუშაოსთან რელევანტურ გამოცდილებასა და უნარ-ჩვევებს. კომპანია ადასტურებს, რომ შერჩევისა და თანამშრომლების ნებისმიერ ეტაპზე გამორიცხულია კანდიდატების დისკრიმინაცია ნებისმიერი ნიშნით.