ბათუმის საზღვაო ნავსადგური აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების სპეციალისტის პოზიციაზე
გაყიდვების სპეციალისტი დაკისრებული მოვალეობების ეფექტურად შესრულებისა და დასახული მიზნების მისაღწევად უნდა ფლობდეს სპეციფიკურ უნარებსა და ცოდნას
- განათლება: უმაღლესი განათლება ეკონომიკის, მენეჯმენტის, ლოგისტიკის დარგში, სატრანსპორტო ან საზღვაო სფეროში;
- სამუშაო გამოცდილება: გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება, სასურველია სატრანსპორტო, ლოგისტიკურ ან სანავსადგურო დარგში; საზღვაო ნავსადგურის მომსახურების სპეციფიკის ცოდნა (სატვირთო გადაზიდვები, სატერმინალომომსახურება, დასაწყობება, საბაჟო მომსახურება და ა.შ.)
- საკომუნიკაცია უნარები: ზეპირი და საქმიანი წერილობითი ურთიერთობების ცოდნა; კლიენტებთან, ტვირთმფლობელებთან და პარტნიორებთან საქმიანი ურთიერთობების დამყარების უნარი.
- მოლაპარაკებების წარმოების უნარი: მოლაპარაკებების ეფექტურად წარმოების ცოდნა და გარიგებების დადება; კომპრომისების გამონახვა და კონფლიქტების დარეგულირება .
- ანალიტიკური უნარები: ბაზრის ანალიზის ცოდნა, კლიენტთა მოთხოვნების გამოვლენა და კონკურენტული გარემოს შეფასება.
- CRM-სისტემებთან და სხვა გაყიდვების მართვასთან დაკავშირებულ ინსტრუმენტებთან მუშაობის გამოცდილება.
- ციფრული ტექნოლოგიების ცოდნა;
- სტრატეგიული აზროვნება: გაყიდვების სტრატეგიების შემუშავებისა და განხორციელების უნარი, რომელიც მიზნად ისახავს ახალი მომხმარებლების მოზიდვას და არსებულის შენარჩუნებას.
- უცხო ენების ცოდნა: ქართული, რუსული, ინგლისური ენების ცოდნა (დამატებითი ენის ცოდნა);
- საორგანიზაციო უნარები: სამუშაო პროცესის დაგეგმვისა და ორგანიზების, დროისა და პრიორიტეტების მართვის უნარი;
- კლიენტზე ორიენტირება: ფოკუსირება მომხმარებელთა საჭიროებებზე;
- უკუკავშირით მუშაობისა და მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესების უნარი; კანონმდებლობის ცოდნა მივლინებისთვის მზაობა
- კლიენტებთან შეხვედრებისთვის მზადყოფნა, გამოფენებსა და კონფერენციებში მონაწილეობა
დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი
CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: Kajaiam@batumiport.com.