კომპანია აბშერ გრუპი, რომელიც არის საქართველოში უცხოელი სტუდენტების ერთ-ერთი მთავარი შემომყვანი ბაზარზე, ეძებს ახალ გუნდის წევრს ადმინისტრაციული მენეჯერის პოზიციაზე
ძირითადი მოვალეობები:
- ოფისში მოსული სტუმრების მიღება-გადამისამართება
- მარტივი დოკუმენტების თარგმნა ინგლისურიდან (პასპორტი, სკოლის სერტიფიკატი)
- სტუდენტების ედმიშენის პროცესში დახმარება
- უძრავი ქონების მოძიება ჩვენი კომპანიის სტუდენტებისთვის
- ბინის ჩვენება-დათვალიერება.
- უშუალო ხელმძღვანელის მიერ მითითებული სხვადასხვა დავალების შესრულება;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- გამართული კომუნიკაციის უნარი ზეპირად და წერილობით;
- ინგლისური ენის ცოდნა B2 (არაბული ენის ცოდნა, თუნდაც დაწტებით დონეზე ჩაითვლება უპირატესად)
- კომპიუტერული უნარები, მარტივი საოფისე პროგრამები (word, excel).
- დროის მენეჯმენტის უნარი და მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
ჩვენი უპირატესობები
- კომფორტული სამუშაო გარემო
- ურთიერთპატივისცემაზე დამყარებული დამოკიდებულება
- სამუშაო ინვენტარით უზრუნველყოფა
- სტაბილურობის მინიმალური სტანდარტების უზრუნველყოფა თანამშრომლებისთვის
- ზრდასა და განვითარებაზე ორიენტირებული გარემო
გრაფიკი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 10დან- 18:00 საათამდე (+შესაძლებელია მოქნილ გრაფიკზეც შეთანხმება საქმიდან გამომდინარე, თუმცა არა სხვა სამსახურთან შეთავსება)
ანაზღაურება: შეთანხმებისამებრ, მინიმუმ 1000-1500, +ბონუსი
დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: hr.absher.ge@gmail.com გთხოვთ, სათაურის ველში აუცილებლად (subject line) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "ადმინისტრაციული მენეჯერი".
მადლობას გიხდით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას!