5* სასტუმრო Royal Tulip აცხადებს ვაკანსიას: სტუმრებთან ურთიერთობის ოფიცერი
ფუნქცია-მოვალეობები:
- ამყარებს სტუმრებთან კომუნიკაციას და მაქსიმალურად ცდილობს დაადგინოს სტუმრების კმაყოფილების დონე;
- ახდენს სტუმრების ინფორმირებას სასტუმროში მიმდინარე აქტივობებისა და დაგეგმილი ცვლილებების შესახებ;
- თვალყურს ადევნებს სტუმრებს, რათა დარწმუნდეს, რომ მათი პრობლემები მოგვარებულია;
- ინახავს სტუმრებთან ურთიერთობის და გამოხმაურების ზუსტ ჩანაწერებს;
- ამზადებს მოხსენებებს სტუმრების კმაყოფილების და განმეორებადი საკითხების შესახებ;
- მონაწილეობას იღებს ტრენინგებში, რათა განაახლოს მომსახურების სტანდარტები;
ძირითადი მოთხოვნები:
- ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა;
- ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.
კომპანია გთავაზობთ:
- კომფორტულ სამუშაო გარემოს;
- ჯანმრთელობის დაზღვევას;
- კვებით უზრუნველყოფას.
იმისთვის, რომ გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: hrc@royaltuliptbilisi.com
სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.
გისურვებთ წარმატებას!