ინდონეზიურენოვანი მომხმარებელთა მომსახურების ოფიცერი
თარიღები: 05 მარ - 14 მარ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი
ენები: ინდონეზიური
მეცნიერება/განათლება:  უცხო ენების სპეციალისტი კაზინო/აზარტული თამაშები:  დილერი/კრუპიე თამაშის წარმდგენი ონლაინ მხარდაჭერის ოპერატორი ფროდ კონტროლი სლოტ ოპერატორი
ელ.ფოსტა გამოხმაურებისთვის: Recruitment2@hh.ge
ტელეფონი გამოხმაურებისთვის: +995 577 944 550
HH Recruitment (www.HH.ge) is announcing a vacancy for  the position of Customer Service Officer with Indonesian language for one of the international  gambling companies.

Main Responsibilities:
  • Handle customer inquiries/complaints by providing helpful information, offering first contact resolution and alternatives within time limits through various communication channels such as Live Engage/Live Chat, calls, emails and authorized messaging apps.
  • Escalate all customer complaints, feedback, and suggestions to related departments. Follow up to ensure speedy resolution. 
  • Introduce new products and promotions to customers.
  • Understand and resolve customer issues within CS guidelines
  • Keep records of customer interactions, transactions, comments, and complaints in CRM
  • Communicate and coordinate with colleagues on pending items for follow up
  • Providing feedback on the efficiency of the customer service process
  • Take extra mile to engage customers.

Basic Requirements:
  • Bachelor Degree
  • Minimum 1-2 years of experience in customer service, preferable online gaming or casino
  • Knowledge of Indonesian Language;
  • MC Office  

Additional Information:
  • Day and night shifts, 9 hours in a day with 1-hour brake
  • Comtetetive salary and benefits. 

If you are interested in this position, please, sand your resume to Recruitment2@hh.ge or call us +995 577 944 550

Wish you a good luck!