შპს ევრო ინვესტი აცხადებს ვაკანსიას იმპორტ მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე.
მოთხოვნები:
- ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა.
- დამატებით სხვა ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.
- უპირატესობად ჩაითვლება შესყიდვებში მუშაობის გამოცდილება.
- Word, Excel, PowerPoint, Outlook ცოდნა.
მოვალეობები:
- პოტენციური პარტნიორების მოძიება
- პარტნიორებთან კომუნიკაცია როგორც სატელეფონო ასევე მიმოწერით.
- მიღებული ინფორმაციის შეგროვება და ანალიზი.
- უშუალო ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება.
სამუშაო პირობები:
- სამუშაო ადგილი: თბილისი, რ. აგლაძის 32
- სამუშაო დღეები: ორშაბათი- პარასკევი
- არასრული სამუშაო დღე: გრაფიკის შეთანხმება უშუალო ხელმძღვანელთან.
- ხელფასი: გამოსაცდელი ვადა 3 თვე - 800 ლარი. გამოსაცდელი ვადის გასვლის შემდეგ ხელფასი შეთანხმებით.
გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე -
hr@euroinvest.ge - ზე. სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.