HR მენეჯმენტის შემსწავლელი კურსები

თბილისი სმარტ გრუფი
მივლინება: არა
ტრენინგ-კურსები/სასწავლო პროგრამები: ტრენინგ კურსები
ჩვენ ვართ სმარტ აკადემია. 2018 წლიდან აქტიურად ვმუშაობთ, რომ ახალი პროფესიის დაუფლების მსურველებს ეფექტური სასწავლო გამოცდილება გავუზიაროთ.

ჩვენთან სტუდენტები მოთხოვნად და მაღალანაზღაურებად პროფესიებს ეუფლებიან, იმაღლებენ კვალიფიკაციას, კურსების წარმატებით დასრულების შემდეგ იღებენ სერტიფიკატს, წერილობით რეკომენდაციასა და პრაქტიკის გავლის შესაძლებლობას.

სმარტ აკადემია აცხადებს მიღებას HR მენეჯმენტის შემსწავლელ კურსებზე 

ელფოსტა: info@smartacademy.ge
კონსულტაცია უფასოა: +995591670067


HR მენეჯმენტი და რეკრუტინგის პრაქტიკა - 3.5 თვე

HR მენეჯმენტის კურსის მიზანია სტუდენტები გაეცნონ  ადამიანური კაპიტალის მართვის ძირითად პრინციპებს, მიზნებსა და ადმინისტრაციულ პროცესებს და შეძლონ მათი პრაქტიკაში გამოყენება უნიკალური დავალებებისა და სიმულაციების შედეგად. სტუდენტს შეეძლება ორგანიზაციაში შეფასების, სწავლებისა და განვითარების სტრატეგიების შექმნა, ანალიტიკა და მონაცემების შედეგად ორგანიზაციული პროცესების, პროცედურებისა და პოლიტიკების შემუშავება. 

კურსის მსმენელებს ეცოდინებათ:
  • სამუშაო ანალიზის პროცესი და ორგანიზაციული საჭიროებების იდენტიფიცირება
  • სამუშაოს შეფასება და სამუშაოს აღწერილობა
  • რეკრუტინგის საუკეთესო პრაქტიკები, პლატფორმები, არხები და შრომითი ბაზრის ანალიზი
  • ადამიანური კაპიტალის ნაწილში ბიზნეს უწყვეტობის პროგრამების შემუშავება
  • გასაუბრებისა და შეფასების მეთოდები
  • რეკრუტინგის პროცესის ეფექტურობის გაზომვა
  • ATS-ში (Applicant tracking systems) ან Excel-ში მუშაობა და კანდიდატთა ბაზების წარმოება
  • Excel/Google Sheet-ის პროფესიულ დონეზე გამოყენება
  • მომავლის პროფესიების რეკრუტინგი და გადმობირების სტრატეგიები და პრაქტიკები
  • სახელფასო და დასაქმებულთა სარგებლის პოლიტიკის შემუშავება და მისი ადმინისტრირება
  • ორგანიზაციული პოლიტიკების, პროცედურების, პროგრამებისა და სხვა აქტივობების შემუშავება
  • EVP (Employee Value Proposition) პოლიტიკების შექმნა
  • ორგანიზაციული ცვლილებები, კომუნიკაციის სტრატეგია და სამართლებრივი ასპექტები
  • HR საინფორმაციო ტექნოლოგიების (HRIS) გამოყენება და შიდასაკომუნიკაციო პლატფორმების დანერგვა 
  • თანამშრომელთა ორიენტაციის (onboarding) პოლიტიკების შექმნა
  • ორგანიზაციული სტრუქტურის შექმნა და ფორმირება
  • HR დოკუმენტები და კანონთან შესაბამისობა
  • SWOT ანალიზის ჩატარება
  • შესრულებული სამუშაოს ეფექტური მართვის პოლიტიკები  - SMART, KPI, MBO, OKRs
  • LMS (Learning management system) შექმნა ორგანიზაციაში, ტრენინგებისა და განვითარების პროგრამების შექმნა
  • ორგანიზაციული კვლევების ჩატარება eNPS-სა (Employer Net Promoter Score) და 360°-იანი შეფასების მეთოდები
  • ადამიანების ანალიტიკა და მონაცემებზე დაფუძნებული მენეჯმენტის ფორმირება (გადინების მაჩვენებელი, დაქირავების მაჩვენებელი, ტრენინგებში დახარჯული თანხის თანაფარდობა შედეგებთან და ა.შ.)

ლექტორების შესახებ

ლიკა კოვზირიძე
  • ლიკა კოვზირიძე - ბიზნეს საკონსულტაციო და მომსახურების კომპანია SMART Support-ის მმართველი პარტნიორი, 20 წლიანი გამოცდილებით მომსახურების სფეროში, მათ შორის 15 წლიანი მართვის გამოცდილებით;
  • 2015 წლის შემდეგ, ლიკას კარიერა მომსახურების სფეროს, კვლევასა და HR აუთსორსინგს უკავშირდება და მას შემდეგ მმართველ პოზიციებს იკავებს, როგორც ქართულ, ასევე საერთაშორისო კვლევით კომპანიაში;

ეთუნა ჟვანია
  • ეთუნა ჟვანია - ადამიანური რესურსებისა და ხარისხის მართვის პროფესიონალი 22 წლიანი სამუშაო გამოცდილებით;
  • საბანკო სფეროში, HR მიმართულებით 7 წლიანი მუშაობის განმავლობაში, მან მიიღო როგორც კომპანიების გაერთიანების (Merging), ასევე სხვა ბევრი ბიზნეს პროცესის ცვლილების მართვის გამოცდილება;

სოფო კაჭარავა
  • ბიზნეს საკონსულტაციო და მომსახურების კომპანია SMART Support-ის  პარტნიორი, განვითარების მიმართულების ლიდი;
  • 5 წლიანი სამუშაო გამოცდილებით HR-ში შერჩევის მიმართულებით, იცნობს IT & Tech Recruitment-ის პრინციპებს. მუშაობდა სხვადასხვა ინდუსტრიის წარმომადგენელ კომპანიებთან და იცნობს მათ სპეციფიკებს;
  • გარდა ძირითადი საქმიანობისა, მუშაობდა პროცესების გაციფრულებასა და ოპტიმიზაციაზე;

ლელა კეკუა
  • ლელა კეკუა - ადამიანური რესურსების მართვისა და პროფესიული განვითარების 15 წლიანი სამუშაო გამოცდილებით;
  • ის ხელმძღვანელობდა „საქართველოს რკინიგზის“ ადამიანური რესურსების დეპარტამენტს, რომელიც წარმოადგენს საქართველოში ერთ-ერთ უმსხვილეს დამსაქმებელს;
  • ამ ეტაპზე ლელა წარმოადგენს საერთაშორისო კომპანია „IBA Group“-ს საქართველოს ოფისს;

გაიგე მეტი კურსზე: https://smartacademy.ge/trainings/30-HR-Management


სტრატეგიული HR: პერფორმანსის მართვა - 3 თვე

პერფორმანსის მართვის კურსის ერთ-ერთი მიზანია HR-ებმა და სხვადასხვა ბიზნეს მიმართულებების ხელმძღვანელებმა მიიღონ თეორიული და პრაქტიკული ცოდნა HR-ის სტრატეგიული საკითხების შესახებ, რომლებიც მათ დაეხმარება შეფასების სისტემების დანერგვაში, სამოტივაციო სქემების აწყობაში, თანამშრომლების განვითარების გეგმების გაწერასა და კომპანიაში კონსტრუქციული უკუკავშირის კულტურის ჩამოყალიბებაში. 

კურსის მსმენელები შეძლებენ:
  • სტრატეგიული მიზნების განსაზღვრას
  • ინდივიდუალური მიზნების ორგანიზაციულ მიზნებთან შესაბამისობაში მოყვანას
  • მიზნების დასახვის ძირითადი მეთოდების გამოყენებას: KPI, MBO,OKR, 360
  • მიზნების დასახვას SMART მეთოდოლოგიით
  • კონსტრუქციული უკუკავშირის პროცესის წარმართვას
  • კომპანიის სწავლებისა და განვითარების საჭიროებების ანალიზს
  • პროფესიული და პიროვნული განვითარების საჭიროებების იდენტიფიცირებას
  • თანამშრომლების განვითარების გეგმის დასახვას
  • ტრენინგებისა და განსავითარებელი აქტივობების დაგეგმვასა და აღსრულებას
  • განხორციელებული აქტივობების ეფექტიანობის შეფასებას
  • მოტივაციური სქემების შემუშავებას
  • თანამშრომელთა კმაყოფილების გაზომვას
  • შედეგების ანალიზსა და ინტერპრეტაციას
  • თანამშრომელთა ჩართულობის გაზრდისათვის აქტივობების დაგეგმვასა და აღსრულებას
  • ზემოთ ჩამოთვლილი პროცესების პროგრესის მონიტორინგსა და მხარდაჭერის უზრუნველყოფას

ლექტორების შესახებ

ლიკა კოვზირიძე
  • ლიკა კოვზირიძე - ბიზნეს საკონსულტაციო და მომსახურების კომპანია SMART Support-ის მმართველი პარტნიორი, 20 წლიანი გამოცდილებით მომსახურების სფეროში, მათ შორის 15 წლიანი მართვის გამოცდილებით;
  • 2015 წლის შემდეგ, ლიკას კარიერა მომსახურების სფეროს, კვლევასა და HR აუთსორსინგს უკავშირდება და მას შემდეგ მმართველ პოზიციებს იკავებს, როგორც ქართულ, ასევე საერთაშორისო კვლევით კომპანიაში;

ეთუნა ჟვანია
  • ეთუნა ჟვანია - ადამიანური რესურსებისა და ხარისხის მართვის პროფესიონალი 22 წლიანი სამუშაო გამოცდილებით;
  • საბანკო სფეროში, HR მიმართულებით 7 წლიანი მუშაობის განმავლობაში, მან მიიღო როგორც კომპანიების გაერთიანების (Merging), ასევე სხვა ბევრი ბიზნეს პროცესის ცვლილების მართვის გამოცდილება;

ნინო მჭედლიშვილი
  • ნინო მჭედლიშვილი - ადამიანური რესურსების მართვის პროფესიონალი, 22 წლიანი სამუშაო გამოცდილებით;
  • ამჟამად ნინო HR დეპარტამენტის ხელმძღვანელის პოზიციას იკავებს Element Holding-ში, რომელიც სამშენებლო სფეროსთან დაკავშირებულ 15-მდე დამოუკიდებელ კომპანიას აერთიანებს;

გაიგე მეტი კურსზე: https://smartacademy.ge/trainings/377-Strategic


რეკრუტინგის მენეჯმენტი და პრაქტიკა - 1 თვე

კურსი გთავაზობთ ინოვაციურ მიდგომას, რაც გულისხმობს თქვენს ჩართულობას რეალურ სამუშაო პროცესში პროფესიონალი მენტორების მხარდაჭერით. ეს მოდელი მოგცემთ შესაძლებლობას განავითაროთ რეკრუტერისთვის ყველა საჭირო უნარი და გამოიყენოთ ისინი პრაქტიკაში.

კურსის მსმენელებს ეცოდინებათ:
  • სამუშაოს ანალიზის პროცესი და ორგანიზაციული საჭიროებების იდენტიფიცირება; 
  • სამუშაოს შეფასება და სამუშაოს აღწერილობა; 
  • რეკრუტინგის საუკეთესო პრაქტიკები, პლატფორმები, არხები და შრომითი ბაზრის ანალიზი; 
  • კანდიდატთა ბაზის წარმოება და ადამიანური კაპიტალის ნაწილში ბიზნეს უწყვეტობის პროგრამების შემუშავება; 
  • გასაუბრებისა და შეფასების მეთოდები; 
  • რეკრუტინგის პროცესის ეფექტურობის გაზომვა;
  • ATS-ში (Applicant tracking systems) ან Excel-ში მუშაობა და კანდიდატთა ბაზების წარმოება
  • Excel/Google Sheet-ის საბაზისოზე მაღალ დონეზე გამოყენება
  • მომავლის პროფესიების რეკრუტინგი, გადმობირების სტრატეგიები და პრაქტიკები.

ლექტორების შესახებ

ლიკა კოვზირიძე
  • ლიკა კოვზირიძე - ბიზნეს საკონსულტაციო და მომსახურების კომპანია SMART Support-ის მმართველი პარტნიორი, 20 წლიანი გამოცდილებით მომსახურების სფეროში, მათ შორის 15 წლიანი მართვის გამოცდილებით;
  • 2015 წლის შემდეგ, ლიკას კარიერა მომსახურების სფეროს, კვლევასა და HR აუთსორსინგს უკავშირდება და მას შემდეგ მმართველ პოზიციებს იკავებს, როგორც ქართულ, ასევე საერთაშორისო კვლევით კომპანიაში;

სოფო კაჭარავა
  • ბიზნეს საკონსულტაციო და მომსახურების კომპანია SMART Support-ის  პარტნიორი, განვითარების მიმართულების ლიდი;
  • 5 წლიანი სამუშაო გამოცდილებით HR-ში შერჩევის მიმართულებით, იცნობს IT & Tech Recruitment-ის პრინციპებს. მუშაობდა სხვადასხვა ინდუსტრიის წარმომადგენელ კომპანიებთან და იცნობს მათ სპეციფიკებს;
  • გარდა ძირითადი საქმიანობისა, მუშაობდა პროცესების გაციფრულებასა და ოპტიმიზაციაზე;

გაიგე მეტი კურსზე: https://smartacademy.ge/trainings/365-Recruitment-Management


საოფისე პროგრამების საფუძვლები (Word, Powerpoint, Excel) - 2 თვე

კომპიუტერული უნარებისა და საოფისე პროგრამების საფუძვლების კურსის მიზანია სტუდენტს ასწავლოს საინფორმაციო ტექნოლოგიების საფუძვლები საფოსტო, საოფისე და ღრუბლოვან სერვისებში მაიკროსოფტის საოფისე პაკეტის პროგრამების გამოყენებით - კერძოდ: Word, PowerPoint და Excel. ასევე, სტუდენტს შესძინოს მონაცემთა მენეჯმენტის, მანიპულაციისა და დამუშავების უნარები სხვადასხვა სცენარებში.

კურსის მსმენელებს ეცოდინებათ და შეძლებენ:
  • საფოსტო სერვისების მართებული გამოყენება;
  • Microsoft-ის საოფისე პროგრამების Word, PowerPoint, Excel-თან კომფორტულად მუშაობა;
  • ღრუბლოვანი საოფისე სერვისების მართებული გამოყენება;
  • მაიკროსოფტის საოფისე დოკუმენტებში მონაცემების (ინფორმაციის) შექმნა / შენახვა / რედაქტირება / მენეჯმენტი;
  • როგორ იმუშავონ პროექტზე სხვადასხვა დოკუმენტებთან, ილუსტრაციებთან;
  • პრეზენტაციის მომზადება და ექსპორტი;
  • როგორ შექმნან აკადემიური ან კერძო პარამეტრების მქონე დოკუმენტი.

ლექტორის შესახებ:
  • გელა პატარია არის შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის მოწვეული ლექტორი
  • კომპიუტერული უნარების სპეციალისტი
  • 3D გრაფიკოსი

გაიგე მეტი კურსზე: https://smartacademy.ge/trainings/192