შპს ჯეო გრუპ აცხადებს ვაკანსიას ოფისის ადმინისტრატორის / ოპერატორის პოზიციაზე
პირობები:
- სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-18:00
- სამუშაო ლოკაცია: თბილისი, კაიროს დასახლება, გ.ლორთქიფანიძის ქუჩა
- ხელფასი: კანდიდატის კვალიფიკაციიდან გამომდინარე
ძირითადი ფუნქცია - მოვალეობები:
- მიმდინარე პროექტებთან, ხელშეკრულებებთან, ელექტრონული და ბეჭდური დოკუმენტების დახარისხება, განაწილება და შენახვა;
- დოკუმენტაციის კონტროლის სისტემის შემუშავება და დანერგვა;
- მართოს ხელმძღვანელი ელ ფოსტა, კორესპონდენცია და კალენდარი;
- შეახსენოს და აკონტროლოს ხელმძღვანელს პრიორიტეტების, კრიტიკულად მნიშვნელოვანი საკითხების, ჩანიშნული დედლაინების და
- ვალდებულებების შესახებ.
- თანამშრომელთა სამსახურში დასწრების აღრიცხვა და მართვა;
- კომპანიის საჭიროებიდან გამომდინარე საქმიანი მიმოწერის და დოკუმენტაციის შედგენა, შესწორება, კორექტირება.
- შემოსავლების სამსახურის ვებ-პორტალზე შესაბამისი სამუშაოების შესრულება, კერძოდ ზედნადებების ატვირთვა, კორექტირება, ზუსტი ინფორმაციის შეტანა
ძირითადი მოთხოვნები:
- სასურველია უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი;
- სასურველია მსგავს პოზიციაზე სამუშაო გამოცდილება;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა;
- პასუხისმგებლიანობა და ოპერატიულობა
პიროვნული მახასიათებლები:
- კომუნიკაბელურობა;
- დეტალებზე ორიენტირებული;
- ორგანიზებულობა;
- დროის მართვის უნარი
დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: szumbadze1994@gmail.com
ან დაგვიკავშირდით ნომერზე: +995 555 56 10 70