ოფისის ადმინისტრატორი / ოპერატორი
2xP PRIORITY ჯეო გრუპ
თარიღები: 03 თებ - 04 მარ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
მივლინება: არა
ადმინისტრაცია:  ოფისის მენეჯმენტი
ელ.ფოსტა გამოხმაურებისთვის: szumbadze1994@gmail.com
ტელეფონი გამოხმაურებისთვის: +995 555 56 10 70
შპს ჯეო გრუპ აცხადებს ვაკანსიას ოფისის ადმინისტრატორის / ოპერატორის პოზიციაზე

პირობები:
  • სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-18:00
  • სამუშაო ლოკაცია: თბილისი, კაიროს დასახლება, გ.ლორთქიფანიძის ქუჩა
  • ხელფასი: კანდიდატის კვალიფიკაციიდან გამომდინარე

ძირითადი ფუნქცია - მოვალეობები:
  • მიმდინარე პროექტებთან, ხელშეკრულებებთან, ელექტრონული და ბეჭდური დოკუმენტების დახარისხება, განაწილება და შენახვა;
  • დოკუმენტაციის კონტროლის სისტემის შემუშავება და დანერგვა;
  • მართოს ხელმძღვანელი ელ ფოსტა, კორესპონდენცია და კალენდარი;
  • შეახსენოს და აკონტროლოს ხელმძღვანელს პრიორიტეტების, კრიტიკულად მნიშვნელოვანი საკითხების, ჩანიშნული დედლაინების და 
  • ვალდებულებების შესახებ.
  • თანამშრომელთა სამსახურში დასწრების აღრიცხვა და მართვა;
  • კომპანიის საჭიროებიდან გამომდინარე საქმიანი მიმოწერის და დოკუმენტაციის შედგენა, შესწორება, კორექტირება.
  • შემოსავლების სამსახურის ვებ-პორტალზე შესაბამისი სამუშაოების შესრულება, კერძოდ ზედნადებების ატვირთვა, კორექტირება, ზუსტი ინფორმაციის შეტანა

ძირითადი მოთხოვნები:
  • სასურველია უმაღლესი განათლება  ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი;
  • სასურველია მსგავს პოზიციაზე სამუშაო გამოცდილება;
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა;
  • პასუხისმგებლიანობა და ოპერატიულობა

პიროვნული მახასიათებლები:
  • კომუნიკაბელურობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებული;
  • ორგანიზებულობა;
  • დროის მართვის უნარი

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: szumbadze1994@gmail.com
ან დაგვიკავშირდით ნომერზე: +995 555 56 10 70