Accor არის ფრანგული მსოფლიოში წამყვანი სტუმართმოყვარეობის ჯგუფი, წარმოდგენილი 40+ სასტუმრო ბრენდის მიერ 110-ზე მეტ ქვეყანაში.
Accor -ის წევრი - greet Tbilisi Center მიესალმება მათ, ვინც აზრობრივ შინაარსს ანიჭებს ყველა შენაძენს, ურთიერთობებს და ცხოვრების წესს. ყოველდღე, ჩვენ წვლილი შეგვაქვს იმაში, რომ ჩვენი სამყარო უკეთეს ადგილად იქცეს და მეორე შანსს ვაძლევთ ყველაფერს ჩვენს გარშემო.
greet Tbilisi Center- ი აცხადებს სტუმრების მომსახურების აგენტის ვაკანსიას.
Accor -ის წევრი - greet Tbilisi Center მიესალმება მათ, ვინც აზრობრივ შინაარსს ანიჭებს ყველა შენაძენს, ურთიერთობებს და ცხოვრების წესს. ყოველდღე, ჩვენ წვლილი შეგვაქვს იმაში, რომ ჩვენი სამყარო უკეთეს ადგილად იქცეს და მეორე შანსს ვაძლევთ ყველაფერს ჩვენს გარშემო.
greet Tbilisi Center- ი აცხადებს სტუმრების მომსახურების აგენტის ვაკანსიას.
მოვალეობები:
მოთხოვნები:
Be greet და შემოუერთდი 330 000 Heartist®-ების გუნდის მსოფლიო მასშტაბით.
თუ ფიქრობთ, რომ თქვენ აკმაყოფილებს ჩვენს მოთხოვნებს და გსურთ განვითარდეთ ჩვენს კომპანიაში, მოგვმართეთ მისამართზე nina.odishvili@accor.com
გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აგზავნით რეზიუმეს, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება
აქვე გაცნობებთ, რომ ჩვენი ორგანიზაცია ახორციელებს ანტიდისკრიმინაციულ და თანასწორობის პოლიტიკას და კანდიდატის არჩევისას ვითვალისწინებთ მხოლოდ მის პროფესიულ ცოდნას, შესაბამის გამოცდილებას და უნარებს. ვადასტურებთ, რომ შერჩევისა და თანამშრომლობის ნებისმიერ ეტაპზე კანდიდატების დისკრიმინაცია გამორიცხულია.
- სტუმრების მომსახურების აგენტის მოვალეობები და პასუხისმგებლობები
- სტუმრების დახვედრა და მათი ოთახებში განაწილება
- სატელეფონო ზარებზე და სტუმრების შეკითხვებზე პასუხის გაცემა
- სტუმრების საჩივრების დროული გადაჭრა
- გადახდების განხორციელება და სტუმრების ინფორმაციის სიზუსტის უზრუნველყოფა
- საუზმის დროს სტუმრების დაკვალიანება და დახმარება
- ინფორმაციის მიწოდება ადგილობრივი ღირშესანიშნაობების შესახებ
- სტუმრების კმაყოფილების უზრუნველყოფა
მოთხოვნები:
- განიხილება კანდიდატი ნებისმიერი გამოცდილებით სასტუმრო ინდუსტრიაში, სტუმრების მომსახურების როლში
- ინგლისური ენი ფლობა აუცილებელი, სხვა ენების ფლობა ჩაითვლება უპირატესობად
- შესანიშნავი კომუნიკაციის უნარი
- Opera PMS - ის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად
Be greet და შემოუერთდი 330 000 Heartist®-ების გუნდის მსოფლიო მასშტაბით.
თუ ფიქრობთ, რომ თქვენ აკმაყოფილებს ჩვენს მოთხოვნებს და გსურთ განვითარდეთ ჩვენს კომპანიაში, მოგვმართეთ მისამართზე nina.odishvili@accor.com
გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აგზავნით რეზიუმეს, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება
აქვე გაცნობებთ, რომ ჩვენი ორგანიზაცია ახორციელებს ანტიდისკრიმინაციულ და თანასწორობის პოლიტიკას და კანდიდატის არჩევისას ვითვალისწინებთ მხოლოდ მის პროფესიულ ცოდნას, შესაბამის გამოცდილებას და უნარებს. ვადასტურებთ, რომ შერჩევისა და თანამშრომლობის ნებისმიერ ეტაპზე კანდიდატების დისკრიმინაცია გამორიცხულია.