ოფისის მენეჯერი

ბათუმი სრული განაკვეთი პეტრა სი რეზორტ
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი ენები: ქართული, ინგლისური, რუსული მართვის მოწმობა: B
ადმინისტრაცია: ოფისის მენეჯმენტი

პეტრა ჯგუფი ერთ-ერთი უმსხვილესი დეველოპერული კომპანია საქართველოშირომელიც ორიენტირებულია პრემიალური კურორტების მშენებლობაზე

ბათუმის ოფისისთვის აცხადებს ვაკანსიას ოფის მენეჯერის პოზიციაზე.

 

მოვალეობები:

  • სატელეფონო ზარების, მეილების მიღება და ინფორმაციის საჭიროებისამებრ მიმართვა/გადამისამართება
  • სტუმრების დახვედრა, შეხვედრების და თათბირების ორგანიზება;
  • საკანცელარიოს, ოფისისთვის საჭირო ინვენტარის შეძენა;
  • დიასახლისების საქმიანობის კურირება და საჭიროებისამებრ კონტროლი;
  • დოკუმენტბრუნვის მართვა.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • რუსულ და ინგლისურ ენებზე გამართული კომუნიკაციის უნარი;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა.

 

პიროვნული თვისებები:

  • კომუნიკაბელურობა;
  • პუნქტუალურობა, ორგანიზებულობა, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი.

 

ჩვენი შეთავაზება:

  • სამუშაო საათები: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-დან 18:00 
  • ოფისის მისამართი: ბათუმი, მემედ აბაშიძის 29
  • კონკურენტული ანაზღაურება
  • სასიამოვნო სამუშაო გარემო
  • მხარდამჭერი გუნდი
  • კარიერის განვითარების შესაძლებლობა

 

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ.ფოსტის მისამართზეhr@petragroup.ge 

სათაურის ველში გთხოვთ მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება „ოფისის მენეჯერი - ბათუმი“