გრანდ სითი რიალ ისთეით აცხადებს ვაკანსიას ოფის-მენეჯერის პოზიციაზე ბათუმში
კომპანიის შესახებ:
ჩვენ ვართ წარმატებული უძრავი ქონების სააგენტო, რომელიც სთავაზობს მომსახურების სრულ სპექტრს საცხოვრებელი და კომერციული უძრავი ქონების გაყიდვისა და გაქირავების მიმართულებით. ჩვენი მისიაა, თითოეულ კლიენტს უზრუნველვყოთ პროფესიონალური მხარდაჭერით შეთანხმების ყველა ეტაპზე. ჩვენ ვაფასებთ პასუხისმგებლობას, ინიციატივას და განვითარებისკენ სწრაფვას.
პასუხისმგებლობები:
- ოფისის მუშაობის ორგანიზება და კოორდინაცია მისი შეუფერხებელი ფუნქციონირებისთვის.
- დოკუმენტბრუნვის მართვა.
- ოფისის უზრუნველყოფა აუცილებელი ნივთებით.
- ზარების მიღება და განაწილება, კლიენტების კონსულტაცია ზოგად საკითხებზე.
- თანამშრომლების მხარდაჭერა ადმინისტრაციულ საკითხებში, შეხვედრებისა და თათბირების ორგანიზება.
- მომწოდებლებთან და კონტრაქტორებთან თანამშრომლობა, მათი ვალდებულებების შესრულების კონტროლი.
- კორპორატიული რეგლამენტებისა და სტანდარტების დაცვა.
მოთხოვნები:
- ოფისის პროგრამების (MS Office, ელექტრონული ფოსტა) და საოფისე ტექნიკის კარგად ცოდნა.
- შესანიშნავი კომუნიკაციის უნარები და კლიენტებთან ურთიერთობის გამოცდილება.
- ორგანიზებულობა, პასუხისმგებლობა.
- დოკუმენტბრუნვისა და საქმისწარმოების საფუძვლების ცოდნა.
სამუშაო პირობები:
- სრული სამუშაო დღე 9:00-დან 18:00 საათამდე, შაბათი-კვირა დასვენება. 1 საათი შესვენება.
- პროფესიული და კარიერული განვითარების შესაძლებლობა.
- მეგობრული კოლექტივი და კომფორტული სამუშაო გარემო.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოეხმაუროთ განცხადებას „გაგზავნე CV“ ღილაკის საშუალებით.