საინვესტიციო კომპანია პორტალ ინვესტის შვილობილი კომპანიები შპს „პორტალ ქარ რენთი“ და „პანორამა მამკოდა“ აცდახებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერი თანამდებობაზე. კომპანიების საქმიანობის მოკლე აღწერა.
მოთხოვნები:
- კომპიუტერული პროგრამების კარგად ცოდნა
- რუსული ენის ცოდნა
- ინგლისური ენის ცოდნა.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- კომერციული გეგმის შესრულება
- პორტფოლიოს გაზრდა, ახალი დამკვეთების მოზიდვა.
- ტურისტულ კომპანიებთან აქტიური კომუნიკაცია.
- სასტუმმროებთან კავშირების დამყარება.
- სწორი სეგმენტაციის შერჩევა.
- სოციალური ქსელების მართვა.
- გაყიდვების სტიმულირების ხელშეწყობა
- გაყიდვების ზრდაზე მუდმივი ორიენტირებულობა და ზრუნვა
აუცილებელი უნარები:
- ურთიერთობის სწრაფად და მარტივად დამყარების უნარი (კომუნიკაბელურობა);
- ინიციატივის გამოჩენის უნარი;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- მიზანსწრაფული და შედეგის მიღწევაზე ორიენტირებული;
- გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ;
- ორგანიზებულობა, პრეზენტაბელურობა, პუნქტუალურობა;
- პასუხისმგებლობის გრძნობა.
უნარ-ჩვევები:
- პუნქტუალურობა;
- ენერგიულობა და შრომისმოყვარეობა;
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
- ორგანიზებულობა;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- სწრაფად ათვისების უნარი;
- ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნება;
- დატვირთულ რეჟიმში სწრაფად რეაგირებისა და მუშაობის უნარი;
სამუშაო პირობები და ანაზღაურება.
განვიხილავთ ორ ვერსიას. როგორც თანამშრომელს, რომელიც ოფისში იმუშავებს, საშტატო განაკვეთით და ასევე ოფისის გარეთ.
სახელფასო ანაზრაურება განისაზღვრება მხოლოდ რეალიზაციის მიხედვით და საპროცენტო განაკვეთი შეადგენს მთლიანი რეალიზაციის 7%-ს.
მინიმალური კომერციული გეგმის შესრულების შემთხვევაში საშუალო ხელფასი განისაზღვრება: 3000 – 4500 ლარით
ოფისი: ავჭალა, ბაღნარის 2.
და სათაურში მიუთითეთ „პორტალ ქარ რენთი“ და ასევე მიუთითეთ, როგორ გსურთ მუშაობა, ოფისში, როგორც საშტატო თანამშრომელი, თუ ონლაინში.