კომპანია "ონექს ჯეორჯია" აცხადებს ვაკანსიას “მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტის” პოზიციაზე. ამ როლის შესასრულებლად, თქვენ უნდა შეძლოთ მომხმარებლის კითხვების აქტიურად მოსმენა, პოზიტიური განწყობის შენარჩუნება და სიმშვიდის შენარჩუნება როდესაც მომხმარებელი იმედგაცრუებულია.
მომსახურეობრივი მოვალეობები:
- უნდა შეინარჩუნოთ პოზიტიურობა, თანაგრძნობა და პროფესიონალური დამოკიდებულება მომხმარებლების მიმართ
- მყისიერი პასუხის გაცემა მომხმარებელთა შეკითხვებზე
- მომხმარებელთან კომუნიკაცია : ელექტრონული ფოსტით, ჩატით, სოციალური მედიით
- მომხმარებელთა საჩივრების აღიარება და გადაწყვეტა
- დაადგინოთ და მოაგვაროთ მომხმარებელთა საჭიროებები კმაყოფილების მისაღწევად
საჭირო კვალიფიკაცია:
- რუსული და/ან ინგლისური ენიბის ცოდნა, როგორც წერილობით, ასევე ზეპირად
- ონლაინ შოპინგის გამოცდილება
- სიმშვიდის შენარჩუნების უნარი,როდესაც კლიენტი სტრესის ქვეშ არის ან ნერვიულობს
- პრობლემის გადაჭრის უნარი
- შესანიშნავი კომუნიკაცია და აქტიური მოსმენის უნარი
თუ თვლით რომ ზემოაღნიშნულ მოთხოვნებს შეესაბამებით, მაშინ გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე ელფოსტაზე hr@onex.ge გთხოვთ, წერილის გამოგზავნისას "Subject line"-ში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.