კომპანია “Memo Global” რომელიც არის ბაზრის ლიდერი კომპანია საიმიგრაციო მომსახურებს მიმართულებით, აცხადებს ვაკანსიას ინგლისურენოვანი გაყიდვების წარმომადგენლის პოზიციაზე.
ძირითადი მოთხოვნები:
- ინგლისური ენის ცოდნა; (მნიშვნელოვანია კანდიდატს ჰქონდეს მოსმენის და საუბრის ძლიან კარგი უნარი)
- სასურველია გამოცდილება გაყიდვებში. (არ არის აუცილებელი)
- დამატებითი ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.
სამუშაო აღწერილობა:
- საიმიგრაციო მომსახურებით დაინტერესებულ კლიენტებთან დაკავშირება;
- კლიენტებისთვის, საიმიგრაციო მომსახურების სერვისის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება.
პიროვნული თვისებები:
- მოტივირებულობა;
- თავდაჯერებულობა;
- პუნქტუალურობა;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- პრეზენტაბელურობა;
- პასუხისმგებლობის მაღლი გრძნობა;
სამუშაო გრაფიკი და ანაზღაურება:
- ორშაბათი -კვირა __ I ცვლის საათებია - 08:00-15:00, ხოლო II ცვლის საათებია 15:00-22:00; (მნიშვნელოვანია კანდიდატმა გაითვალისწინოს, რომ შაბათ-კვირას მუშაობა აუცილებელია, ხოლო დანარჩენ სასურველ 3 საუშაო დღეს თავად აირჩევთ)
- ანაზღაურება: 1100 ლარი (ნეტი) + ბონუსები გაყიდვებიდან.
ჩვენ გთავაზობთ:
სასიამოვნო სამუშაო გარემოს თბილისში - ახალგაზრდა და მოტივირებული თანამშრომლებისგან შემდგარ გუნდს;
დაინტერესებულ აპლიკანტებს გთხოვთ, გაგვიზიაროთ რეზიუმე მითითებულ ელ.ფოსტაზე
nankatskhomaria@gmail.com და მიუთოთ პოზიციის დასახელება.