HH Recruitment (www.HH.ge) აცხადებს ვაკანსიას ერთ-ერთი კომპანიისთვის, პირადი ასისტენტის პოზიციაზე ქალაქ თბილისში.
მოვალეობები:
მოვალეობები:
- ხელმძღვანელის კალენდრის მართვა;
- მივლინებების ორგანიზება;
- მეილებზე და სატელეფონო ზარებზე პასუხის გაცემა;
- შეხვედრების/ღონისძიებების ორგანიზება და შესაბამისი მასალების, დოკუმენტაციის, საჭიროების შემთხვევაში პრეზენტაციის მომზადება;
- ხელმძღვანელის მიერ დავალებულ თემაზე შესაბამისი კვლევა, მონაცემების შედგენა, რეპორტის/პრეზენტაციის მომზადება;
- ნებისმიერი სხვა ადმინისტრაციული ფუნქციის განხორციელება ხელმძღვანელის საჭიროებიდან გამომდინარე.
ძირითადი მოთხოვნები:
- აუცილებელია პერსონალური ასისტენტის, აღმასრულებელი დირექტორის ასისტენტის პოზიციაზე მუშაობის 1-2 წლიანი გამოცდილება;
- აუცილებელია ინგლისური და რუსული ენების სრულყოფილად ცოდნა;
- მზაობა ხშირი მივლინებების.
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე მითითებულ მეილზე: recruitment21@hh.ge