ოფის-მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი Auto Sale İnternational
მივლინება: არა ხელფასი: 1500
ენები: ქართული, აზერბაიჯანული
ადმინისტრაცია: ოფისის მენეჯმენტი
GLB LOGISTIC  -  არის მსხვილი ავტოტრანსპორტიორი, რომლესაც ათვისებული აქვს ისეთი ლოკაციები, როგორიც არის დუბაი, ყაზახეთი, აზერბაიჯანი.. საქართველოში ახლა შემოვიდა აღნიშნული კომპანია საკმაოდ ამბიციური გეგმებით. 

მოცემულ მომენტში ვაცხადებთ ვაკანსიას თბილისში, პოზიციის დასახელება: ოფის-მენეჯერი
ადგილმდებარეობა: თბილისი, ჟიული შარტავას #33
სამუშაო გრაფიკი: 5 სამუშაო დღე, შაბათ-კვირას დასვენება
ხელფასი: 1500 ლარი

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
  • შემოსულ ზარებზე დროული რეაგირება და ბიზნეს ეთიკის სტანდარტების შესაბამისად კომუნიკაციის დამყარება;
  • სტუმრების (ან მომხმარებლების) დახვედრა და იმ ადამიანების ინფორმირება, რომლებიც მიიღებენ მათ,
  • ელ.წერილების და წერილების მიღება, შედგენა, პასუხის გაცემა და გაგზავნა.
  • მისაღები ოთახში შეხვედრების დროის ზუსტი კორექტირება,
  • სტუმრების (ან კლიენტების) განსაკუთრებული ყურადღებით მოპყრობა და მათთვის მაღალი ხარისხის სერვისის, თავაზიანი ქცევის, მეგობრული მისალმებისა და დახმარების გაწევა,
  • პირდაპირი ხელმძღვანელის მიერ დაკისრებულ მოვალეობებთან დაკავშირებული სხვა ამოცანების განხორციელება.

ძირითადი მოთხოვნები:
  • აუცილებელი მოთხოვნა: ქართულ და აზერბაიჯანულ ენაზე გამართულად საუბარი;
  • დანარჩენი ენების ფლობა ჩაითვლება უპირატესობად;
  • სამუშაო გამოცდილება: მინიმუმ 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება;
  • MS Office აპლიკაციები და სხვა კომპიუტერული უნარები

უნარ-ჩვევები:
  • გამართული და სხარტი მეტყველება;
  • სწრაფი, კომუნიკაბელური, პოზიტიური, მოწესრიგებული;
  • გუნდში მუშაობის უნარი; კომპანიის დადგენილი სტანდარტების შესრულება;
  • სიახლეების იოლი ათვისების და ხელმძღვანელის მიერ სწავლება-მითითებების შესრულების უნარი.

კანდიდატებს, რომლებიც აკმაყოფილებენ ზემოაღნიშნულ მოთხოვნებს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ მომზადებული CV ელექტრონულ ფოსტაზე  autosaleinternational00@gmail.com სათაურის ველში სახელწოდებით "ოფის-მენეჯერი" თბილისი.