ვილბურ ჰოლდინგი შვილობილი კომპანიების სახით აერთიანებს სხვადასხვა წარმატებულ ბიზნესს, როგორიცაა IZIPIZI PARIS, Custom Spa, სარეკლამო კომპანიები, უძრავი ქონების კომპანიები, სასტუმრო ქალაქის ცენტრში-რუსთაველის გამზირზე, სასოფლო-სამეურნეო პროექტები.
კომპანიის მიმართულებები მრავალფეროვანი და დივერსიფიცირებულია. ამგვარად ჩვენ ვუწყობთ ხელს ჩვენი დასაქმებულების პროფესიულ განვითარებას.
თუ საინტერესოა მუდმივად განვითარებად გარემოში მუშაობა შემოუერთდით Wilbour Holding-ის გუნდს!
კომპანია
ვილბურ ჰოლდინგი აცხადებს ვაკანსიას
ოფის მენეჯერის პოზიციაზე
ძირითადი მოვალეობები:
- ოფისში შემოსულ სატელეფონო ზარებზე პასუხის გაცემა და შესაბამის განყოფილებასთან გადამისამართება;
- კომპანიის შემოსული/გასული კორესპონდენციის წარმოება. საფოსტო გზავნილების მიღება-გადამისამართება/გაგზავნის ორგანიზება;
- ოფისის სტუმრების მიღება/დახვედრა და შესაბამისი კოორდინაცია;
- ადმინისტრაციის დოკუმენტების მომზადებასა და დოკუმენტბრუნვის მოწესრიგებაში ჩართულობა;
- დამკვეთებისა და ვიზიტორებისათვის, კვალიფიციური ინფორმაციის მიწოდება;
- ოფისის დიასახლისის და ოფისის კეთილმოწყობისთვის დაქირავებულ პირთა სუპერვიზია და კონტროლი;
- საკანცელარიო და სამეურნეო საქონლით მომარაგების პროცესში ჩართულობა;
- უშუალო ხელმძღვანელისაგან მიღებული სხვადასხვა დავალების შესრულება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- განათლება რელევანტურ სფეროში;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა (Word, Excel, PowerPoint);
- ინგლისური ენის ცოდნა საშუალო დონეზე;
- უპირატესად ჩაითვლება მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.
პიროვნული მახასიათებლები:
- გამართულად მეტყველების უნარი;
- შემოქმედებითი, კრეატიული და პროგრესული ხედვა;
- ორგანიზებულობა, სამუშაოს დაგეგმვისა და დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- პუნქტუალურობა და გუნდური მუშაობის უნარი.
სამუშაო პირობები:
- სამუშაო ადგილი - ქ.თბილისი, ჭავჭავაძის გამზ. 37მ
- გრაფიკი - კვირაში 5 დღე, 11:00-19:00;
- დასვენება - შაბათი, კვირა;
- ანაზღაურება - შეთანხმებით;
- ჯანრმთელობის დაზღვევა.